Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės įtaka organizacijos efektyvumui ir rezultatyvumui
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Kokybės įtaka organizacijos efektyvumui ir rezultatyvumui

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Kokybės samprata. Kokybės sąvokos ir terminai. Kokybės vadybos raida. Kokybės inspektavimo reikšmės didėjimas. Kokybės revoliucija Japonijoje - Edvardsas Demingas. Visuotinės kokybės vadybos komponentai. Trys esminės visuotinės kokybės vadybos nuostatos. Penki visuotinės kokybės vadybos principai. Dešimt vadybos priemonių. Esamos praktikos ir visuotinės kokybės vadybos palyginimas. Visuotinės kokybės vadybos vaidmuo. Visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo Lietuvoje trikdžiai. Kokybės kaštai (išlaidos). Su kokybe susijusių išlaidų analizės poreikis. Vidinių nuostolių išlaidos. Išorinių nuostolių išlaidos. Įsipareigojimas patenkinti vartotojo poreikius. Darbo koncepcijos kitimas. Vartotojo tenkinimo strategija. Filosofija "Nusiskundimas kaip dovana. Problemų sprendimo nuoseklumas. Problemos apsibrėžimas. Blogos kokybės priežasčių analizė. Sprendinio įgyvendinimo planas. Metodai ir priemonės sprendimams priimti ir įgyvendinti. Gamybos sistemos susiejimo su tobulinimo sistema svarba. Demingo 10 žingsnių sistema, kuri nuolat gali tobulėti. Atlyginimo už darbą organizavimas ir darbo normavimas. Atlyginimo už darbą santykis su darbo kokybe. Darbų įvertinimo ypatybės visuotinės kokybės vadyboje. Kliūtys organizacijai stengiantis įgyvendinti KVS. Išvados.

Ištrauka

Vienas pagrindinių faktorių dabar yra laikomas, kuris įtakoja efektyvų gamybos ar paslaugų sferos augimą – tai yra gaminamos ar teikiamos produkcijos ar paslaugų kokybės gerinimas. Aukštesnės kokybės produkcija šiuo metu yra vertinama kaip nulementi sąlyga konkurencinėje rinkoje. Jei produktas ar paslaugos yra teikiamos nekokybiškoje "būsenoje", yra labai didelė tikimybė, kad klientas nebegrįš įsigyti teikiamos produkcijos ar paslaugos. Taigi kiekviena įmonė, kuri stengiasi išsilaikyti rinkoje ir konkuruoti su kitomis įmonėmis stengiasi nuolat tobulinti savo produkciją ar teikiamas paslaugas. Nuolatiniam efektyvumo ir rezultatyvumo tobulinimui turi būti sukurta sistema. Todėl dauguma įmonių kurios nusprendžia nuolat tobulinti savo procesus ir įmonės kurios stengiasi kuo labiau patenkinti klientą nusprendžia įsidiegti Visuotinę Kokybės Vadybą (VKV). Žinoma gamybinėse įmonėse to dažnai reikalauja netgi pats klientas. Taigi Visuotinė Kokybės Vadyba (VKV) yra gana plati vadovavimo teorija su grupe svarbių principų, drauge sudarančių tolydžio gerinimo darbo organizavimo pamatą. Ji nėra orientuota vien tik į produktą, bet ir į darbo išteklius moksliniu metodu – numato, kaip gerinti medžiagas ir paslaugas, kurios teikiamos organizacijai, kaip tobulinti visus organizavimo procesus ir tinkamai tenkinti vartotojų reikmes dabar ir ateityje. VKV metodu siekiama tobulinti verslo konkurencinę poziciją, garantuoti išlikimą ir didinti galimybes siekti tikslų. Taip pat VKV siekia motyvuoti darbuotojus ir patenkinti jų lūkesčius, nes tik tuomet įmonė dirbs efektyviai, kai darbuotojas bus motyvuotas ir patenkintas savo pareigomis ir atliekamu darbu.
Vartotojų poreikiams patenkinti būtina paisyti kokybės visais gaminio egzistavimo etapais: užduoties parengimo; projektavimo; medžiagų; detalių; gamybos; technologijų; kontrolės metodų; kontrolės priemonių; kontrolės; pardavimo; eksploatavimo priežiūros; remonto.
Visi šie elementai glaudžiai tarpusavyje susiję. Atsiradus defektams vienoje grandyje, nukenčia kita grandis, o gal net visa sistema. Defektiniu gaminys tampa dėl ypatingų priežasčių, kurias reikia nustatyti ir pašalinti. Tik tada galima išvengti nekokybiškos produkcijos. Dauguma mano, kad defektai neišvengiami, o defektų atsiradimo priežastys labai įvairios. Tačiau nepaisant produkcijos įvairovės, defektų atsiradimo priežastys yra universalios. Viena pagrindinių priežasčių - kitimą. Sumažinus kitimą, sumažėja ir blogų gaminių atsiradimo tikimybė.
Gaminio kokybė priklauso nuo įvairių veiksnių. Priklausomai nuo to, ar visi veiksniai parinkti tinkamai, ar ne, pagaminta produkcija bus arba kokybiška, arba nekokybiška. Vertinant gamybos procesą kokybės užtikrinimo požiūriu, į jį galima žiūrėti kaip į tam tikrų priežasčių visumos kitimą. Šios priežastys ir sukelia gaminių kokybės pokyčius, padalija juos į gerus ir blogus. Priežasčių, lemiančių gaminių kokybę, yra daug. Kai kurios jų veikia labai stipriai, kitos - nežymiai.
Iš tikrųjų veiksnių, lemiančių gaminių kokybę, nėra labai daug. Kokybę galima labai pagerinti šalinant pagrindines kitimo priežastis, kurių, kaip rodo praktika, yra nedaug. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-30
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis116.49 KB
AutoriusKriste
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasV.Chreptavičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes itaka organizacijos efektyvumui ir rezultatyvumui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 39 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • V.Chreptavičienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą