Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Turizmo paslaugų kokybės įvertinimas: UAB "Kelvita"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Turizmo paslaugų kokybės įvertinimas: UAB "Kelvita"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950
Aprašymas

Anotacija. Annotation. Įvadas. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų samprata ir jų rūšys. Kokybės samprata, pagrindinių terminų apibūdinimas. Paslaugų kokybės sistemos ir standartai. Turizmo paslaugos ir jų kokybės valdymas. Atvykstamojo turizmo apžvalga. Kokybės gerinimo organizavimas ir valdymas. Darbuotojų vaidmuo gerinant paslaugų kokybę. Turizmo paslaugų ypatumai. Turizmo paslaugos ir jų klasifikacija. Turizmo paslaugų rinka ir jos pusiausvyra. Turistinių paslaugų rūšys. Turizmo politikos formavimas ir turizmo valdymas. Paslaugų kokybės gerinimas UAB "Kelvita". UAB "Kelvita" veiklos aprašymas. Organizacinė valdymo struktūra ir vadovavimo stilius UAB "Kelvita". Turizmo tyrimas ir analizė. UAB "Kelvita" paslaugų kokybės tyrimo metodika ir eiga. Problemos nustatymas. Turizmo paslaugų vartotojų apklausa. Tyrimo rezultatai ir apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Priedas (1).

Ištrauka

Turizmas yra perspektyvi, sparčiausiai besivystančių pasaulio ekonomikos sričių verslo rūšis. Šiuo metu pasaulinėje turizmo rinkoje dirba 200 milijonų žmonių, tai yra, kas devinta darbo vieta yra turizmo sferoje. Ekonominiu požiūriu - kaip verslas, išsilaikantis iš prekių ir paslaugų turistams teikimo, ir kaip turizmo industrija, apimanti transporto, prekybos, apgyvendinimo, maitinimo, pramogų ir kitas įmones ir organizacijas, susijusias su turizmu.
Jau antroje XX a. pusėje turizmas buvo apibūdintas kaip aktyvus poilsis už savo nuolatinės gyvenamos vietos ribų, padedantis gerinti sveikatą, fiziškai lavinti žmogų. Tačiau plačiausiai naudojamas Tarptautinės Turizmo Organizacijos (TTO), aiškinantis turizmą, kaip visos kelionių rūšys, kai asmuo palieka savo nuolatinę darbo ir gyvenamą vietą ilgiau nei vieną parą ir trumpiau nei du mėnesius. Ir kai išvykos tikslas nėra samdoma, apmokama veikla. Šiuo apibrėžimu buvo remtasi LR Turizmo įstatyme. Pagal jį , turizmas yra tikslinga žmonių veikla, susijusi su kelione ir laikinu buvimu už nuolatinės gyvenamos vietos ribų neilgiau kaip vieni metai, jei ši veikla nėra mokymasis ar mokamas darbas lankomoje vietoje.

Didėjantis turizmo verslo vaidmuo tiek pasaulio, tiek šalies ekonomikoje verčia naujai permastyti šios ekonomikos šakos svarbą ir vaidmenį šalies ekonominiame augime ir pasverti, ar viskas yra daroma iš turizmo organizatorių pusės, kad būtų adekvačiai atsakyta į globaliniu mastu keliamą iššūkį toliau efektyviai plėtoti šį verslą ir maksimaliai išnaudoti jo teikiamoms galimybėms šalies gerovei kelti. Turizmo plėtojimas didina BNP, sukuria papildomas darbo vietas ir tuo pačiu didina gyventojų ir valstybės pajamas. Kaip rodo patirtis, vis dar iki šiol dalis verslo įmonių vadovų skiria nepakankamą dėmesį turizmo paslaugų kokybei, dėl ko nepilnai išnaudojamos galimybės šios verslo šakos efektyvumo didinimui. Tai pasakyta ir apie turizmo agentūrą "Kelvita".
Šio darbo tikslas - remiantis įgytomis teorinėmis žiniomis, išanalizuoti ir įvertinti UAB "Kelvita" turizmo paslaugų kokybę ir nužymėti jos tobulinimo kelius.
Tikslui pasiekti keliami šie uždaviniai:
išanalizuoti turizmo paslaugų kokybės teorinius aspektus;
pateikti atvykstamojo turizmo apžvalgą Vilniuje ir visoje Lietuvoje;
įvertinti esamą turizmo paslaugų būklę turizmo agentūroje "Kelvita";
nužymėti turizmo paslaugų kokybės tobulinimo galimybes UAB "Kelvita".

Tyrimo dalykas – turizmo paslaugų kokybė mažoje turizmo verslo įmonėje.
Tyrimo objektas – turizmo paslaugų kokybė UAB "Kelvita".
Darbo hipotezė – UAB "Kelvita" teikiamų turizmo paslaugų kokybė yra adekvati įmonės keliamiems uždaviniams.

Pagrindiniai darbo klausimai:
Turizmo paslaugų kokybės teorinių aspektų nušvietimas.
Atvykstamojo turizmo apžvalga.
UAB "Kelvita" teikiamų turizmo paslaugų kokybės įvertinimas.
UAB "Kelvita" turizmo paslaugų kokybės gerinimo kryptys.

Darbo etapai:
- Darbo temos, tikslo, uždavinių, hipotezės ir pagrindinių klausimų suformulavimas, tyrimo objekto ir dalyko pasirinkimas.
- Darbo plano sudarymas.
- Literatūros paieška ir analizė.
- Pirminių duomenų surinkimas.
- Tyrimo atlikimas, gautų rezultatų apdorojimas ir analizė.
- Išvadų ir pasiūlymų, vadovaujantis išanalizuota literatūra ir atliktu tyrimu, pateikimas.

Tyrimo metodai:
literatūros (antrinių šaltinių) analizė;
turizmo paslaugų analizė;
anketinė apklausa.


Paslaugų raidą ir svarbą ekonomikai analizuoja paslaugų teorijos, kurių raidai turi įtakos gyvenimo praktika ir vidinė teorijos logika. Kitaip tariant, naujas požiūris į paslaugas ir jų aiškinimas bei vertinimas atsiranda pasirodžius paslaugų naujovėms, keičiantis ūkio ir teikiamų paslaugų struktūrai bei jų apimtims. Dėl tokios padėties visai pagrįstai galima manyti, kad paslaugų sfera – tai viena iš pagrindinių ūkio plėtros, nes paslaugų paklausa nuolat auga, ko negalima pasakyti apie jų pasiūlą. Prioritetinis paslaugų sferos vystymas Lietuvoje skatina turizmo, poilsio, pramogų, finansinių, sveikatos priežiūros ir kitų paslaugų plėtrą.
Paslaugos apibūdinamos kaip bet kokia aptarnavimo ar pagalbos veikla, skirta kito žmogaus poreikiams tenkinti. Viena iš paslaugų ypatybių – neapčiuopiamumas. Kol paslauga nesuteikta arba nepradėta teikti, jos neįmanoma pamatyti, patirti, pajusti ir t.t.
Paslaugų teikimo sferoje itin svarbūs išorės atributai, kuriais galima įtikinti paslaugų gavėjus, kad jiems bus suteiktos aukštos kokybės paslaugos.
Kai klientai neturi galimybių iš anksto įvertinti paslaugų kokybės, jie imasi vertinti įmonės įvaizdį pagal tuos veiksnius, kuriuos jie gali pamatyti ir įvertinti. Iš jų paminėtini:
• įmonės buveinės vieta;
• biuro įrengimas ir tvarka;
• darbuotojų profesionalumas ir mandagumas;
• kitų klientų atsiliepimai bei rekomendacijos;
• įmonės reklama;
• teikiamų paslaugų kainos bei rinkodaros politika;
• anksčiau suteiktų paslaugų pavyzdžiai;
• teikiamų paslaugų kokybė;
• įmonės rinkotyra bei rinkodara. [7, p. 9-10]
Pateiktąjį sąrašą galima pritaikyti bet kurioje teikiančioje paslaugas įmonėje. Bet žinoma ne visada vienodai jis būna svarbus ir aktualus. Kiekvienas aspektas nagrinėtinas atsižvelgiant į įmonės veiklos pobūdį, finansines galimybes ir daugelį kitų faktorių. Tačiau, bet kuri norinti išlikti įmonė privalo pasirūpinti ir tuo, kad jos darbuotojai būtų tinkamai apmokyti teikti paslaugas, pakankamai mandagūs ir paslaugūs, ir kad teikiamos paslaugos būtų kuo kokybiškesnės. Joje taip pat turi būti skiriama pakankamai dėmesio rinkotyrai bei rinkodarai. Visa tai yra tiesiog privaloma. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-20
DalykasKokybės vadybos diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasDiplominiai darbai
Apimtis48 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis103 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasAlgirdas Sausanavičius
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasVilniaus skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Turizmo paslaugu kokybes ivertinimas Kelvita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 48 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 4 Klasė/kursas
  • Algirdas Sausanavičius
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą