Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės vadyba (13)
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Kokybės vadyba (13)

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Kas yra kokybė? Kokybės vadyba. Visuotinės kokybės vadybos apibrėžimas. Pagrindiniai tradicinės vadybos ir VKV principų skirtumai. Visuotinės kokybės vadybos komponentai. Išvados.

Ištrauka

Lietuvoje įtvirtinant rinkos ekonomiką, atsiranda būtinybė didinti prekių ir paslaugų konkurencingumą. Aiškėja, kad negarantavus prekių ir paslaugų kokybės, praktiškai neįmanoma spręsti jų konkurencingumo klausimų. Be to, reikia ir profesionalių kokybės specialistų. Gamintojas ar pardavėjas turi siekti, kad jo prekės ne tik patenkintų vartotojo poreikius, bet ir atitiktų privalomuosius reikalavimus, didėjančios kainos laiduotų jų geresnę kokybę. Tai turi užtikrinti ir valstybės kokybės garantijų sistema. Ją sudaro tarpusavyje susijusių kokybės vadybos, standartizacijos, metrologijos, sertifikacijos bei akreditacijos sistemų kompleksas. Jį galima nagrinėti kaip vieną sudėtingą valdymo sistemą, sąlygiškai pavadintą valstybės kokybės sistema. Šią sistemą sudaro standartizacijos, metrologijos, akreditacijos ir vartotojų teisinės gynimo įstaigos, akredituotos bandymų kalibravimo laboratorijos. Išsivysčiusios šalys skiria didelį dėmesį visuotinei kokybės vadybai. Tuo tikslu Lietuvoje sukurta Nacionalinė kokybės programa, kurios įgyvendinimą koordinuoja Kokybės taryba, susidedanti iš a) mokslo, mokymo ir propagavimo; b) valstybinio produktų kokybės reglamentavimo ir rinkos priežiūros; c) kokybės skatinimo komisijų.
Pirmiausia svarbu apibrėžti kokybę. Berods, nėra kito tokio įprasto termino, kurį šiandien taip menkai suprastų verslo žmonės. Jo apibrėžimų daugybė, tačiau daugumą jų galima sutraukti į kurį nors vieną iš šių dviejų sakinių:
specifikacijų atitikimas. Kokybė apibrėžiama kaip santykinis ydų nebuvimas;
vartotojo reikalavimų tenkinimas. Kokybės lygis yra vartotojo pasitenkinimo gaminio parametrais ir ypatybėmis lygis.
Pramonės, komercinės ar vyriausybinės organizacijos teikia produktus, kuriais norima patenkinti klientų poreikius ir (arba) reikalavimus. Didėjanti pasaulinė konkurencija sąlygoja vis didėjančius su kokybe susijusius reikalavimus. Kad galėtų konkuruoti ir išlaikytų gerą ekonominę būklę, organizacijos (tiekėjai) turi naudoti vis rezultatyvesnes ir efektyvesnes sistemas. Tokių sistemų veikimo rezultatas turėtų būti nuolat gerinama kokybė ir didinamas organizacijos klientų bei kitų suinteresuotų šalių (darbuotojų, savininkų, visuomenės ir kt.) pasitenkinimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-21
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis17 KB
AutoriusAura
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes vadyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą