Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Kokybės analizė ir valdymas

Kokybės analizė ir valdymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Kokybės samprata. Bendros nuorodos. Organizavimo tikslai. Veikimo sfera ir taikymo sritis. Pagrindiniai kokybės rodikliai. Terminai ir apibūdinimai. Kokybės sistemos. Standartai reglamentuojantys kokybės sistemas. Kokybės valdymo sistemos. Kompleksinė kokybės valdymo sistema. Nacionalinė kokybės programa. Kokybės sistemos reikalavimai. Kokybės sistemos principai. Kokybės sistemos struktūra. Kokybės sistemos dokumentacija. Vidinis kokybės auditas ir analizė. Terminologija. Kokybės audito tikslai. Kokybės audito metodika. Kokybės audito organizavimas ir planavimas. Kokybės audito dokumentacija. Kokybės kontrolė. Kokybės pateikimo kontrolei būdai. Gaminių atrankos kontrolės imčiai būdai. Kontrolės planas ir imties kontrolei dydis. Operatyvi kokybės charakteristika. Statistinė kokybės kontrolė pagal kiekybinius požymius. Vidutinė reikšmė ir didžiausia riba. Vidutinės aritmetinės reikšmės ir didžiausių ribų kontrolinės kortos. Broko proceso nustatymas. Statistinė kokybės kontrolė pagal alternatyvius požymius. Vieno laipsnio atrankinė kontrolė. Dviejų laipsnių atrankinė kontrolė. Nuosekli atrankinė kontrolė. Normaliojo pasiskirstymo kontrolė pagal alternatyvius požymius. Kokybės įėjimo ir išėjimo vidutiniai lygiai. Kokybė ir marketingas. Pagrindinės sąvokos. Kokybės kaina. Marketingo kokybės reikalavimai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

31 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 80.3 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą