Anotacija. Įvadas. Kokybės vadybos samprata. Kokybės ir jos vadybos sampratos. Konkurencija ir kokybė. Kokybės ir jos vadybos sampratos. Tiekėjų ir vartotojų koncepcija. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Orientacijos į vartotoją principas. Nuolatinio veiklos tobulinimo principas. Visuotinio dalyvavimo principas. Kokybės valdymo standartai LST EN ISO 9001. Kokybės standartų samprata, raida ir taikymas įmonėse. Reikalavimai LST EN ISO 9001:2001 kokybės vadybos sistemoms. ISO 9001 sertifikavimo procesas įmonėje. ISO 9001:2000 sertifikato įtaka statybos įmonės kokybei. Dešimt Dž. Sedono teiginių prieš ISO 9000 sistemą. Kokybės valdymas statyboje. Kokybės valdymo statyboje samprata. Rangovo darbo kokybės rodikliai. Rangovo darbo kokybės (CQP) rodikliai projekte. Išlaidos kokybei statybos pramonėje. PAF (prevention-appraisal-failure) modelis statyboje. Kokybės planai. AB "Panevėžio statybos trestas" kokybės vadybos sistemos tyrimo analizė. AB "Panevėžio statybos trestas" struktūra. Tyrimo analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1).