Įkelti darbą
Šperos.lt
> Vadyba
> Kokybės vadyba
> Paslaugų kokybė, jos įvertinimo ir valdymo galimybės
Paslaugų kokybė, jos įvertinimo ir valdymo galimybės
10.0
(
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Teorinė dalis: Paslaugos kokybė. Bendroji vartotojo suvokta paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės aspektai, kuriems pirmumą teikia vartotojas. Pagrindinės kokybės spragos ir jų valdymo galimybės. Paslaugų kokybės matų ir priimtinos kokybės kriterijai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Vadyba
,
Kokybės vadyba
Apimtis:
5 psl.
Lygis:
3 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Vilniaus Universitetas
Failo tipas:
11.61 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Kokybės vadyba (9)
Paslaugų kokybės vertinimas: foto paslaugos UAB "Tik akimirka"
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdymą
Turizmo paslaugų pasiūla ir analizė turizmo įmonėje vystant atvykstamąjį ir vietinį turizmą
Paslaugų ekonomika (12)
Pastato ir jam teikiamų paslaugų kokybės valdymas
Viešųjų paslaugų vadyba
Paslaugų sektorius Lietuvoje
Paslaugų kokybės sąsaja su vartotojais
Pasiūlos elastingumą sąlygojantys veiksniai