Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Paslaugų kokybė, jos įvertinimo ir valdymo galimybės

Paslaugų kokybė, jos įvertinimo ir valdymo galimybės

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Teorinė dalis: Paslaugos kokybė. Bendroji vartotojo suvokta paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės aspektai, kuriems pirmumą teikia vartotojas. Pagrindinės kokybės spragos ir jų valdymo galimybės. Paslaugų kokybės matų ir priimtinos kokybės kriterijai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

5 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 11.61 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą