Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės vadyba: UAB "Panevėžio Aurida"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės vadyba: UAB "Panevėžio Aurida"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Kokybės vadyba ir ISO 9000 serijos standartai. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Kokybės vadybos sistemos ir ISO standartai. Reikalavimai kokybės vadybos sistemoms ir jų tikslai. ISO 9000 kokybės vadybos sistemų principai. Visuotinės kokybės vadybą sąlygojantys veiksniai. Kokybės matavimas. Kokybės sąnaudos. Kokybės sistemos diegimo ypatumai UAB "Panevėžio Aurida". UAB "Panevėžio Aurida" charakteristika. Kokybės sistemos diegimo prielaidos, priežastys ir etapai įmonėje. Kokybės sąnaudų paskaičiavimas ir analizė. Kokybės vadybos sistemos nauda verslui, klientui, įmonės darbuotojams. Nauda verslui. Nauda klientams. Nauda įmonės darbuotojams. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Šiandien nuolat besiplėtojantys globalizacijos procesai tiesiogiai daro įtaką integracijos veiksniams Europoje, todėl šios problemos svarbios visuotinės kokybės raidai Lietuvoje, nes Lietuva jau yra bendroje Europos Sąjungos ir NATO erdvėje. Įmonių veikla neatsiejama nuo nacionalinės rinkos ir Europos Sąjungos rinkos veiksnių vienovės, grindžiamos ISO 9000 standartų serijos įgyvendinimu ir visuotinės kokybės vadyba. (Makštutis, 2002, p.).
ISO sertifikatas palengvina darbą su užsienio užsakovais, praplečia eksporto galimybes, suteikia prestižą, užtikrina kliento pasitikėjimą. Tai nauda rinkodaros prasme. Įdiegus ISO, būna geresnė vidinė įmonės tvarka, tampa aiškus darbų, pareigų pasidalijimas, procesai tampa optimalesni: mažiau "blaškomasi", rečiau dubliuojasi funkcijos, atsiranda galimybė organizuoti tam tikrus procesus, valdymas darosi efektyvesnis, o sąnaudos mažesnės. Tai vidinės ISO diegimo priežastys.
ISO standartų diegimas keičia klientų, partnerių ir pačių darbuotojų pažiūrį į įmonę. ISO kokybės vadybos sistemos diegimas, prabrėžia įmonės apsisprendimą įsitvirtinti rinkoje ir tapti patikimu partneriu.
Darbo objektas: UAB "Panevėžio Aurida" įdiegtos kokybės sistemos tyrimas pagal ISO ISO 9001.
Darbo tikslas: atskleisti UAB "Panevėžio Aurida" veikiančios kokybės vadybos sistemos diegimo ypatumus pagal ISO 9001 standarto reikalavimus .
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti visuotinės kokybės vadybos sampratą.
2. Išnagrinėti vadybos sistemų ir ISO standartų reikalavimus bei juos įtakojančius veiksnius.
3. Apžvelgti UAB "Panevėžio Aurida" veiklą.
4. Išryškinti sunkumus bei problemas įgyvendinant įmonės veiklos procesų valdymą, matavimą išskiriant kokybės sąnaudų struktūrą ir apskaičiavimo problemas.
5. Išnagrinėti kokybės sistemos naudą įmonėje.
Darbo metodika:
Mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė, įmonės dokumentų analizė.
Kiekvienam vartotojui prekės, paslaugos kokybė visuomet buvo vienas svarbiausių faktorių. Didėjant prekių ir paslaugų apyvartai, plečiantis mainams tarp atskirų valstybių ir kontinentų, kokybės klausimas dar labiau aktualėja. Vartotojo apsaugai nuo nekokybiškos produkcijos yra diegiamos kokybės vadybos sistemos, atitinkančios ISO standarto reikalavimus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-15
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis63.61 KB
AutoriusJolanat R.
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKlaipėdos verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes vadyba UAB Panevezio Aurida [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 27 puslapiai 
  • Klaipėdos verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą