Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>10 kokybės vadybos priemonių ir būdų
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

10 kokybės vadybos priemonių ir būdų

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Modelių žvalgyba. Mokymas. Orientacija į procesą. Problemų apsibrėžimas. Problemų sprendimas. Kokybės laidavimas. Aktyvioji vadyba. Tiekėjų kokybės laidavimas. Bendravimas. Darbuotojų pripažinimas ir paskatos.

Ištrauka

Modelių žvalgyba yra viena iš visuotinės kokybės vadybos (VKV) dalių ir ją turėtų bendrovė apsvarstyti, įgyvendindama savo bendrąją VKV programą.
Modelių žvalgyba JAV ėmė populiarėti devintojo dešimtmečio pradžioje, kai bendrovės pradėjo ieškoti naujų būdų savo varžovams, užsienio bendrovėms įveikti.
Modelių žvalgyba duoda bendrovei geresnių lyginamųjų matmenų savo gamybai, gaminio ar paslaugos projektui, gamybos ar marketingo skyriams. Be to, ji nesiremia vien gretinimais su artimiausiais varžovais. Ji leidžia žvilgtelėti į savąją pramonę ir geografinę sritį tarsi iš šalies, kad kitų firmų skyriuose būtų galima aptikti geriausių patobulinimų.
Modelių žvalgyba apibrėžiama kaip "nuolatinis kieno nors gaminių, paslaugų bei praktikos matavimas ir gretinimas su geriausiais pasaulio modeliais ir tokiu būdu gautos informacijos naudojimas gerinimui planuoti bei skatinti". Taip pat apibrėžiamas kaip "procesas, kuriuo bendrovės numato pagrindines savo firmų gerinimo sritis, atrenka ir tiria tų sričių geriausius kitų praktikos būdus, diegia naujus procesus bei sistemas, kad padidintų savojo darbo našumą bei kokybę". Kai kas tvirtina, kad modelių žvalgyba yra "nuolatinis savo kasdienių verslo operacijų matavimas ir jų gretinimas su geriausiomis tos klasės operacijomis. Iš modelių žvalgybos gauta informacija remiasi sudarant operacijų planus, kaip atitikti ir pranokti geriausius praktinius pramonės pavyzdžius".
Modelių žvalgyba yra svarbi, nes ji gali vadybininkams padėti :
1. Gerinti savo pramonės darbą – kelti našumo bei efektyvumo standartus ir šviesti pramonės vadovus apie ilgalaikius grobuoniškos elgsenos padarinius.
2. atskleisti skirtumus tarp įsivaizduojamojo ir faktinio konkurencinio atlikimo lygmenų.
3. Įveikti pasitenkinimą savimi – atskleisti netinkamą varžovo jėgų, silpnybių ir ateities strategijų supratimą.
4. Duoti postūmį kultūrai keisti – paakinti darbuotojus susirūpinti nuolatinio našumo. Plėtros ir realių išlaidų kontrolės gerinimu.
5. Iš anksto įspėti, jog bendrovės ima atsilikti nuo bendraamžių grupės savo išlaidų struktūra, vartotojų tenkinimu, verslo procesų technologija.
6. Padėti rasti naujų technologijų ir praktikos, kuri galėtų ateityje sutelkti gerinimo pastangas.
7. Patikrinti ar bendrovės strateginė kryptis yra tinkama, ar jos matuojamieji ekonominiai pranašumai ir visuotinės kokybės gerinimo programa yra vykusi.
8. nusistatyti kriterijus, kaip kelti darbo gerinimo matavimo užduotis.
Pagrindinė informacijos savybė – jėga. Svarūs informacijos duomenys suteikia daug jėgos tiek pirmaujančioms pasaulio bendrovėms, tiek ir savajai. Pirmiausia būtina sugriauti barjerus tarp administratorių vadovaujančių sričių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-15
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis33.45 KB
Autoriusurte
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word 10 kokybes vadybos priemoniu ir budu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą