Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės vadybos istorija (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės vadybos istorija (2)

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Kokybė. Kokybės apibrėžimas. Kokybės istorija. Darbininkų dalyvavimas. Josephas Juranas. Kaoru Ishikawa. Demingo principai. Visuotinė kokybės vadyba: pagrindinės idėjos. Išvados.

Ištrauka

Kokybė darbo vietoje dabar reiškia daugiau negu sukurti geresnį nei vidutinį produktą už prieinamą kainą. Šiandien kokybė reiškia nuolat gerėjančius produktus ir paslaugas konkurencine kaina; tai reiškia daryti gerus daiktus iš karto, o ne daryti klaidas ir jas taisyti.
Kad sėkmingai gyvuotų šių dienų verslo aplinkoje, organizacijos privalo rūpintis kokybe. Iš tikrųjų, viena svarbiausių pastarųjų metų naujovių - atnaujintas požiūris į ,,kokybės" sąvoką, taip pat dar vadinamą ,,visuotinė kokybės vadyba", arba ,,visuotinė kokybės kontrolė."
,,Kas yra kokybės išsilavinimas?" Kokybės išsilavinimas priklauso nuo to, kokie tikslai ir kaip rengiamasi tą išsilavinimą panaudoti. Kokybės išsilavinimo apibrėžime turi būti pripažįstama, jog bet kuris išsilavinimas yra sistemos dalis. Kokybė, kurioje nors sistemos dalyje, gali būti puiki, tačiau blogesnė kokybė kitose sistemos dalyse gali paskatinti viso kokybės išsilavinimo sumenkėjimą.
Kokybė - sudėtinga sąvoka, tapusi viena iš visuotinai patraukliausių visoje vadybos teorijoje. Šiandien tikrai vykdoma kokybės revoliucija. Šis susirūpinimas kokybe turi istorines šaknis, tačiau pakanka pasakyti, jog šiandien kiekvienas verslas nori turėti kokybiškus produktus ir paslaugas, o tai yra suprantama kaip geresni už vidutinius, produktai ir paslaugos, atitinkantys reikalavimų lygį, ir kuriuos vartotojas pajėgia įsigyti.
Lloydas Dobbinsas ir Clare Crawford-Mason apklausė daugelį rašančių apie kokybę ir priėjo prie išvados, kad: ,,tarp apklaustųjų nesutikome dviejų, kurių nuomonės dėl kokybės apibrėžimo tiksliai sutaptų". Jie cituoja Johną Stewartą, ,,McKinsey" konsultantą: ,,Nėra vieno kokybės apibrėžimo. Kokybė - tai suvokimas, kad kažkas geriau už kitus. Jis kinta per gyvenimą, jis kinta iš kartos į kartą ir skiriasi, priklausomai nuo žmogaus veiklos pobūdžio."
Sąvoka "kokybė", kokia ji naudojama vadyboje, reiškia šiek tiek daugiau negu mūsų neoficialus ,,geresnio negu vidutinis produkto už prieinamą kainą" apibrėžimas. Ji taip pat reiškia, jog dėmesį būtina sutelkti į vis geresnių produktų gamybą bei paslaugų teikimą vis konkurencingesnėmis kainomis. Ir tai reiškia - daryti teisingus dalykus organizacijoje iš karto, o ne daryti ir po to taisyti klaidas. Dėmesį sutelkdamos į teisingų dalykų padarymą iš karto, organizacijos išvengia didelių išlaidų, susijusių su perdarymu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-21
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis325.83 KB
AutoriusGiedre
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2002 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasZ. Atkočiūnienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes vadybos istorija (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Z. Atkočiūnienė
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą