Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadyba (6)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadyba (6)

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Visuotinės kokybės koncepcija. Kas yra kokybė? Kas yra visuotinė kokybė? Kas yra visuotinės kokybės vadyba. Visuotinės kokybės vaidmuo strateginiame planavime. Vadovams keliami reikalavimai kokybės tikslams pasiekti. Visuotinės kokybės vaidmuo strateginiame planavime. Kokybės sistemų svarba. Visuotinės kokybės sistemų kūrimo tikslai ir jų esmė. Išvados.

Ištrauka

Visuotinės kokybės vadyba yra palyginti naujas dalykas ne tik mūsų šalyje, bet ir visame pasaulyje. Šios disciplinos atsiradimą stimuliavo konkurencinė kova, kai per ketvirtį amžiaus po Antrojo pasaulinio karo Japonijos verslininkai sugebėjo pavyti ir pralenkti JAV ir Europos verslininkus produktų kokybės ir produktyvumo lygiu.
Disharmonija jaučiama visur: parduotuvėse, žmonių santykiuose, gamyboje, visuomenės santykiuose su gyvenamąją aplinka. Naikiname gamtą, vieni kitus perkeltine ir tiesiogine prasme. Stambios ir smulkios įmonės netobulėja ir nestiprėja taip sparčiai kaip Europos ir viso pasaulio kompanijos, su kuriomis neišvengiamai konkuruoja ir konkuruos.
Čia aptariama visuotinės kokybės vadybos vartotojų tenkinimo būdai, bendrai apibūdinamas strateginis planavimas ir kokybės sistemos kūrimo tikslai.
Visuotinės kokybės vadyba padeda ne tik sukurti kokybiškus produktus, kurie geriausiai tenkintų vartotojų poreikius, bet ir išvengti nuostolių, taigi pagaminti produktus pigiai.
Kokybė ir kokybė – dvi esminės žmogaus būties charakteristikos. Kokybė yra plati įvairiapusė sąvoka. Yra dešimtys kokybės apibrėžimų, jie gali būti klasifikuojami pagal požiūrį į kokybę. Davidas Garvinas išskyrė 5 pagrindinius požiūrius į kokybę:
1. transcendentinis požiūris;
2. produkto kokybė;
3. kokybė vartotojui;
4. kokybė gamyboje;
5. vertės požiūris.
Transcendentiniu požiūriu "kokybė nėra nei mintis, nei materija, bet trečia objektyvi realybė. Net jeigu kokybė negali būti apibrėžta, jūs žinote kas tai yra" (Garvinas 1988). Kokybė yra pasiekimas arba siekimas aukštesnio standarto, kaip priešybė būti patenkintam prastu arba apgaulingu dalyku. Šiuo požiūriu kokybiškas produktas turi "įgimtą pranašumą" prieš kitus produktus. Pavyzdžiui, dažnai teigiama, kad vienetinis gaminys, pagamintas rankomis, yra kokybiškesnis nei fabrikinės gamybos produktas.
Produkto kokybė yra tikslus ir objektyviai išmatuojamas dydis. Kokybę atspindi produkto savybių ir požymių kiekis. Šiuo požiūriu geresnės kokybės produktai brangesni, nes pagaminti produktą, turintį daugiau savybių ir požymių, yra brangiau.
Kokybė vartotojui – tai vartotojo reikalavimų produktui atitikimo lygis. Šiuo aspektu produkto kokybė sunkiai nustatoma dėl skirtingo vartotojų skonio ir skirtingų jų poreikių.
Kokybė gamyboje apibrėžiama kaip atitikimas iš anksto numatytų parametrų, kurie išreiškiami standartais, techninėmis sąlygomis, receptais ir kitais dokumentais. Bet koks nukrypimas nuo standartų yra defektas. Kokybė gamyboje pasiekiama projektuojant procesą (patikimumo projektavimas) ir taikant statistinį proceso valdymą gamybos metu, prevenciškai pastebint nukrypimus nuo standartų ir tuo būdu išvengiant defektų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-24
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis26.87 KB
AutoriusAgne
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasKauno skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes vadyba (6)[speros.lt] [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą