Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadybos principai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadybos principai

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Modelių žvalgyba. Mokymas. Orientacija į procesą. Problemų apsibrėžimas. Problemų sprendimas. Kokybės laidavimas: firmos darbuotojų vaidmuo. Aktyvioji vadyba. Tiekėjų kokybės laidavimas. Bendravimas. Darbuotojų pripažinimas ir paskatos.

Ištrauka

Modelio žvalgyba apibrėžiama kaip nuolatinis kieno nors gaminių, paslaugų bei praktikos matavimas ir gretinimas su geriausiais pasaulio modeliais ir tokiu būdu gautos informacijos naudojimas gerinimui planuoti bei skatinti. Ši žvalgyba ėmė populiarėti JAV devintojo dešimtmečio pradžioje, kai bendrovės pradėjo ieškoto naujų būdų savo varžovams įveikti.
Modelio žvalgyba taip pat aprašoma kaip procesas, kuriuo bendrovės numato pagrindines savo firmų gerinimo sritis, atrenka ir tiria tų sričių geriausius kitų praktikos būdus, diegia naujus procesus bei sistemas, kad padidintų savąjį darbo našumą bei kokybę.
Modelio žvalgyba aiškiai rodo, kaip skirtingai bendrovės atlieka panašias užduotis. Ji vadybininkams gali padėti:
1. Gerinti savo pramonės darbą.
2. Atskleisti skirtumus tarp įsivaizduojamo ir faktinio konkurencinio atlikimo lygmenų.
3. Įveikti pasitenkinimą savimi.
4. Duoti postūmį kultūrai keisti.
5. Iš anksto įspėti, jog bendrovės ima atsilikti nuo bendraamžių grupės.
6. Padėti rasti naujų technologijų ir praktikos.
7. Patikrinti, ar bendrovės strateginė kryptis yra tinkama.
8. Nustatyti kriterijų, kaip kelti darbo gerinimo matavimo užduotis.
Norėdamos įsigyti informacijos, bendrovės gali taikyti modelių žvalgybos metodą. Modelių žvalgybai reikia glaudaus bendravimo su kitomis firmomis. Nes šios žvalgybos tikslas – suprasti šių firmų organizaciją bei operacijas ir palyginti su savo bendrove; atrasti geriausios firmos kurios nors funkcijos paslaptis, funkciją patobulinti, o paskui integruoti.
Modelių žvalgybą galima taikyti visais verslo aspektais, bet pagrindinės yra dvi:
gaminiai ir paslaugos;
funkcijos ir procesai.
Nors pagrindinės sričių yra tik dvi, bet iš viso esama trijų aiškių bet kurios firmos žvalgymo tipų operacijoms gretinti. Pirmas tipas – žvalgomos vidinės operacijos. Antrasis tipas – žvalgyti svarbiausius savo varžovus. O trečias, (šis tipas laikomas geriausiu) kai firma gretina save su kurios nors pramonės šakos bendrovėmis, kai žmonių pareigos galima gretinti su savųjų pareigomis ir kai žmonės yra iš pačių geriausiųjų atlikėjų. Pasirinkus pirmam taikiniui bet kurį tipą, bendrasis požiūris ir bendrosios išvados paprastai būna panašios. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-02
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis26.58 KB
AutoriusMarta
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes vadybos principai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą