Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės kaštai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės kaštai

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Kokybės apibrėžtis pagal P.Vanagą. Kokybės samprata pagal Casimir, C.Barczyk. Kaip kokybės sąvoką supranta H.Medekšas. Kokybės kaštai. Kiek kainuoja prasta kokybė? Kokybės kaštų struktūra. Kokybės sąnaudų skaičiavimas. Analizės apibendrinimas. Žodynėlis.

Ištrauka

Kiekvienam vartotojui prekės, paslaugos kokybė visuomet buvo vienas svarbiausių faktorių. Didėjant prekių ir paslaugų apyvartai, plečiantis mainams tarp atskirų valstybių ir kontinentų, kokybės klausimas dar labiau aktualėja. Vartotojo apsaugai nuo nekokybiškos produkcijos kuriami valstybiniai ir tarpvalstybiniai standartai, įvairūs reikalavimai. Kokybę lemia daug faktorių – tai ir mokymas, ir bendradarbių tarpusavio santykiai, ir gamybos proceso organizavimas, ir paslaugų pateikimo forma, bei daugelis kitų dalykų. Gaminio kokybė yra jo parametrų visuma teikianti vartotojui pasitenkinimą. Konkurencinės gamybos sąlygomis vartotojas perka tiktai tokius gaminius, kurių kokybė atitinka tam tikrą lygį. Kita vertus, jei vartotojas nusiperka prastos kokybės gaminį, tai jo nepasitenkinimas sumažins tų gaminių paklausą ateityje. Todėl gamybos įmonių išlikimas labai priklauso nuo jų produkcijos kokybės.
Tačiau svarbus veiksnys yra kokybės išlaidos. Kiekvienas turi suprasti išlaidas atsirandančias dėl prastos kokybės. Kokybės išlaidos – tai duomenys, finansiškai pateisinantys kokybės vadybą. Pagrindinis kokybės išlaidų skaičiavimo tikslas – sudaryti galimybę įvertinti kokybės vadybos sistemos rezultatyvumą, o norint tai atlikti, būtina nustatyti kokybės išlaidų sudėtį. Kad būtų gautas pelnas, reikia gebėti tenkinti klientų reikalavimus ir reikiamą kokybę pasiekti kaip galima mažesnėmis išlaidomis.
Pagrindiniai šio referato tikslai ir uždaviniai yra:
1.Išsiaiškinti, ką tiksliai vadiname kokybe;
2.Aptarti kokybės kaštus ir jų struktūrą;
3.Nustatyti geros ir prastos kokybės kainą ir t.t.
Yra dešimtys kokybės apibrėžimų. Todėl kokybės sąvokos gali būti klasifikuojamos pagal požiūrius į kokybę. Garvinas išskyrė 5 pagrindinius požiūrius į kokybę:
Filosofiniu požiūriu kokybiškas produktas turi "įgimtą pranašumą" prieš kitus produktus. Pavyzdžiui, vienetinis gaminys, gamintas rankomis, yra kokybiškesnis nei masinis.
Produkto kokybė yra kurio nors požymio produkte kiekio skirtumai.
Kokybė vartotojui – tai vartotojo reikalavimų produktui atitikimo lygis. Šiuo aspektu produkto kokybė sunkiai nustatoma dėl skirtingo vartotojų skonio ir skirtingų jų poreikių.
Kokybė gamyboje apibrėžiama kaip atitikimas iš anksto numatytų parametrų, kurie išreiškiami standartais, techninėmis sąlygomis, receptais ir kitais dokumentais. Bet koks nukrypimas nuo standartų yra defektas. Kokybė gamyboje pasiekiama projektuojant procesą ir taikant statistinį proceso valdymą gamybos metu, prevenciškai pastebint nukrypimus nuo standartų ir tuo būdu išvengiant defektų.
Vertės požiūriu produktas yra kokybiškas, jei jis atitinka kliento keliamus reikalavimus (arba standartus) ir pagamintas minimaliais kaštais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-03
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis40.06 KB
AutoriusIndre
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes kastai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą