Įvadas. Santrauka. Įmonės charakteristika. Pagrindiniai uždaviniai ir tikslai. Gamybinė veikla. Rinka. Bendra rinkos apžvalga. Transporto šakos plėtra. Transporto paslaugų konkurencingumas. Marketingas. Marketingo metodai transporto įmonėje. Finansinis įmonės reguliavimas, kaina. Paslaugų realizavimas, rėmimas, reklama. Valdymas ir vadyba. Personalas. Darbo apmokėjimas. Papildomas darbo apmokėjimas. Ribojantys veiksniai ir rizikos faktoriai. Įmonės privalumai ir trūkumai. Pagrindiniai krovinių srauto maršrutai. Pakeitimai įmonės valdymo struktūroje. Būdai gamybos valdymo efektyvumui užtikrinti. Ekspedicinio padalinio įkūrimas. Įmonės techninės bazės tobulinimo kryptys. Pakeitimai įmonės marketingo srityje. Ekonominė dalis. Išvados ir pasiūlymai.