Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Darbuotojų svarba kokybės valdymui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Darbuotojų svarba kokybės valdymui

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Santrauka. Summary. Literatūros analizė. Visuotinės kokybės vadyba. Darbuotojų svarba kokybės valdymui. Teoriniai sprendiniai. Tyrimai ir jų sprendiniai. Išvados.

Ištrauka

Kintant gyvenimo kokybei, didėja žmonių keliami reikalavimai paslaugų ir produktų kokybei. Vartotojai reikalauja, kad paslauga ar prekė už kuriuos jie moka, atitiktų jų lūkesčius, būtų geros kokybės. Todėl suprantama, kad pageidaujamo lygmens prekės ar paslaugos kokybė gali būti pasiekiama tik vadovaujantis visuotinės kokybės vadyba.
Jei verslo įmonė nori gyvuoti rinkos konkurencijos sąlygomis ir stiprėti, ji turi vadovautis visuotinės kokybės vadyba. Ji skatina įmones, organizacijas nuolat tobulinti gamybą, geriau tenkinti vartotojų poreikius, gerinti prekių ar paslaugų kokybę ir mažinti kaštus. Gerą kokybę galima pasiekti su esamais organizacijoje žmonėmis (darbuotojais). Tai jie yra organizacijos pagrindas. Be visos organizacijos darbuotojų noro ir veiklos negalėsime pasiekti organizacijos rezultatų. Tik motyvuotų darbuotojų dėka tai padarysime greičiau ir tie rezultatai bus geresni.
Žmonių poreikia, psichologinis darbo klimatas,organizacijos kultūra yra galinga darbo našumą įtakojanti jėga. Motyvacija leidžia suprasti organizacijos elgsenos priežastis, numatyti efektyvius vadovų veiksmus, reguliuoti, nukreipti organizacijos elgseną ta linkme, kad ir organizacija, ir darbuotojai įgyvendintų savo tikslus. Todėl mano darbo tikslai yra išanalizuoti darbuotojų svarbą kokybės valdymui, ............................
Mano darbo tikslų išsiaiškinimo svarba yra ta, kad galėčiau pateikti rekomendacijas kaip kokybiškai turizmo agentūra galėtų teikti turizmo paslaugas, kaip vadovas turėtų skatinti darbuotojus siekti geresnės paslaugų kokybės ir veiklos rezultatų. Tai teiks naudą organizacijai ir jos suinteresuotiesiems. Vykdant efektyvesnį personalo motyvavimą bei įdiegus visuotinę kokybės vadybą turizmo agentūroje, bus pasiekta geresnių paslaugų kokybės rezultatų, (kokybiškesnių paslaugų) organizacija įgaus dar geresnę reputaciją, klientų pasitikėjimą, taps konkurencingesne, o tai padės dar geriau įsitvirtinti rinkoje, kas garantuoja pelningą organizacijos veiklą bei jos darbuotojų saugumą.
Siekiant uždavinių įgyvendinimo buvo panaudota keletas metodų:literatūros ir straipsnių analizė, apklausa anketų pagalba.
Šio darbo objektas turizmo agentūros "Baltic Cliper" Klaipėdos filialo personalas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-03
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis167.88 KB
AutoriusJovita
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Darbuotoju svarba kokybes valdymui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą