Kintant gyvenimo kokybei, didėja žmonių keliami reikalavimai paslaugų ir produktų kokybei. Vartotojai reikalauja, kad paslauga ar prekė už kuriuos jie moka, atitiktų jų lūkesčius, būtų geros kokybės. Todėl suprantama, kad pageidaujamo lygmens prekės ar paslaugos kokybė gali būti pasiekiama tik vadovaujantis visuotinės kokybės vadyba.
Jei verslo įmonė nori gyvuoti rinkos konkurencijos sąlygomis ir stiprėti, ji turi vadovautis visuotinės kokybės vadyba. Ji skatina įmones, organizacijas nuolat tobulinti gamybą, geriau tenkinti vartotojų poreikius, gerinti prekių ar paslaugų kokybę ir mažinti kaštus. Gerą kokybę galima pasiekti su esamais organizacijoje žmonėmis (darbuotojais). Tai jie yra organizacijos pagrindas. Be visos organizacijos darbuotojų noro ir veiklos negalėsime pasiekti organizacijos rezultatų. Tik motyvuotų darbuotojų dėka tai padarysime greičiau ir tie rezultatai bus geresni.
Žmonių poreikia, psichologinis darbo klimatas,organizacijos kultūra yra galinga darbo našumą įtakojanti jėga. Motyvacija leidžia suprasti organizacijos elgsenos priežastis, numatyti efektyvius vadovų veiksmus, reguliuoti, nukreipti organizacijos elgseną ta linkme, kad ir organizacija, ir darbuotojai įgyvendintų savo tikslus. Todėl mano darbo tikslai yra išanalizuoti darbuotojų svarbą kokybės valdymui, ............................
Mano darbo tikslų išsiaiškinimo svarba yra ta, kad galėčiau pateikti rekomendacijas kaip kokybiškai turizmo agentūra galėtų teikti turizmo paslaugas, kaip vadovas turėtų skatinti darbuotojus siekti geresnės paslaugų kokybės ir veiklos rezultatų. Tai teiks naudą organizacijai ir jos suinteresuotiesiems. Vykdant efektyvesnį personalo motyvavimą bei įdiegus visuotinę kokybės vadybą turizmo agentūroje, bus pasiekta geresnių paslaugų kokybės rezultatų, (kokybiškesnių paslaugų) organizacija įgaus dar geresnę reputaciją, klientų pasitikėjimą, taps konkurencingesne, o tai padės dar geriau įsitvirtinti rinkoje, kas garantuoja pelningą organizacijos veiklą bei jos darbuotojų saugumą.
Siekiant uždavinių įgyvendinimo buvo panaudota keletas metodų:literatūros ir straipsnių analizė, apklausa anketų pagalba.
Šio darbo objektas turizmo agentūros "Baltic Cliper" Klaipėdos filialo personalas. ...