Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės vadybos teorija ir praktika
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Kokybės vadybos teorija ir praktika

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Kokybės vadybos teorija. Kokybės vadybos samprata. Kokybės vadybos priemonės. Nuolatinis kokybės gerinimas. Kokybės vadybos praktika. Kokybės vadyba nuo teorijos iki praktikos. Kokybės vadybos įtaka vartotojui. Kokybės vaidmuo atskiruose veiklos sektoriuose. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Kokybė įtakoja produktų ir paslaugų naudingumą visuomenei. Kokybės sąvoka labai plati. Ji apima visas veiklos sritis. Puikiai sumanytas, gerai sukurtas ir realizuotas produktas dėl vieno vienintelio neapdairumo ar aplaidumo atvejo gali tapti menkaverčiu. Todėl būtina atsakingai ir kokybiškai dirbti absoliučiai visoms gamybos ir paslaugų teikimo grandims. Kad pasiekti kokybę būtina teoriją įgyvendinti praktikoje.
Kokybės vadyba padeda ne tik sukurti kokybiškus produktus, kurie geriausiai tenkintų vartotojų poreikius, bet ir išvengti nuostolių, taigi pagaminti produktus pigiai. Konkurencinę kovą laimės ta organizacija, kuri sugebės efektyviausiai įsisavinti kokybės vadybą ir pagaminti kokybiškus produktus.
Bet kuris subjektas, norėdamas laimėti konkurencinę kovą, turi nuolat tobulėti bent jau tokiais tempais, kaip konkurentai, o dar geriau būtų tobulėti sparčiau už konkurentus. Reikia nustatyti didelius reikalavimus darbui ir siekti aukštos darbo kokybės.
Kokybės vadybos gerinimo procesas, diegiant naujas inovacijas ar naują technologiją, vyksta be sustojimo kovojant už geresnę kokybę. Taigi kokybės vadyba pastoviai evoliucionuoja konkurencinėje aplinkoje. Šiuolaikinėms organizacijoms privalu tobulinti savo gaminių ir paslaugų kokybę.
Kursinio darbo tikslas- išnagrinėti kokybės vadybos sampratą, sudėtį teoriškai ir palyginti su praktika t.y. kaip kokybės vadyba naudojama praktikoje. Kursiniame darbe nagrinėjama kokybės vadybos teorija ir praktika atskirai. Akivaizdu, kad tarp teorijos ir praktikos yra glaudus ryšys, tačiau jį būtina nepertraukiamai stiprinti ir tobulinti.
Subalansuotų rodiklių kokybės užtikrinimo teorija išreiškia sistemišką požiūrį į organizacijos kokybės valdymą. Ji atveria galimybes organizacijos misiją ir strateginius siekius transformuoti į išsamų veiklos uždavinių, kriterijų, rodiklių, siekinių ir procedūrų rinkinį.
Kokybės vadybos evoliuciją galima pradėti nagrinėti nuo pačios kokybės sąvokos atsiradimo ir supratimo. Žodis kokybė turėjo daug interpretacijų, iš kurių daugelis buvo subjektyvios. Dauguma šios veiklos tyrinėtojų kiekvienas savaip apibrėžė kokybės sąvoką.
Buvo taikomi įvairūs kokybės apibrėžimai. J.M Juran teigė, kad kokybė - tai "tinkamumas tikslui ar panaudojimui". ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-31
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis101.21 KB
Autoriusvida
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasLepkova
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasStatybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes vadybos teorija ir praktika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Lepkova
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą