Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Organizacijos krizių prevencija visuotinės kokybės vadybos požiūriu

Organizacijos krizių prevencija visuotinės kokybės vadybos požiūriu

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Visuotinės kokybės vadybos esmė. Visuotinės kokybės vadybos principai. Visuotinės kokybės vadybos principas – orientacija į vartotoją. Antrasis visuotinės kokybės vadybos principas – nuolatinis veiklos tobulinimas. Trečiasis visuotinės kokybės vadybos principas – visuotinis dalyvavimas. Šiuolaikinės visuotinės kokybės vadybos koncepcijos organizacijų valdyme. Krizių prevencija visuotinės kokybės vadybos požiūriu. Krizės samprata. Trys krizių prevencijos pakopos. Kokybės gerinimo reikšmė krizių prevencijos požiūriu. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 24.16 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą