Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadyba
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadyba

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Kokybės reikšmė įmonei. Kokybės įvertinimas ir įteisinimas. Kodėl reikia siekti kokybės standartų? Kaip pasiekti kokybę? Išvados.

Ištrauka

Visuotinė kokybės vadyba yra tokia vadybos filosofija, kurios metodais remdamasi organizacija nuolat tobulėja, siekdama kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius, gerindama produktų arba paslaugų kokybę ir mažindama kaštus. Jeigu įmonė nori gyvuoti konkurencijos sąlygomis ir stiprėti, ji turi tobulėti bent jau tokiais tempais, kaip konkurentai, o dar geriau būtų tobulėti sparčiau už konkurentus. Reikia kelti didelius darbo reikalavimus, siekti aukštos darbo kokybės. Jeigu vadovai to nedaro, darbuotojai savo darbo reikalavimus nusistato patys. Šie darbo kokybės reikalavimai visada žemesni negu vadovų nustatytieji.
Negalima žiūrėti į klaidas kaip į normą. Darbą reikia gerai atlikti iš pirmo karto. Todėl bet kurios organizacijos vadovai ir visi darbuotojai turi suprasti būtinybę siekti geresnės kokybės, nuolatinį norą atlikti darbą vis geriau. To reikia siekti pertvarkant įmonės organizacinę struktūrą, valdymo sistemą, tobulinant gamybos procesus, parenkant naujas atlyginimo už darbą formas ir t.t. Kokybės sistema - tai įmonės organizacinės struktūros, nustatytos darbo tvarkos procesų ir išteklių visuma, būtina kokybės vadybai, norint pasiekti, kad produktas atitiktų jam keliamus reikalavimus
Didėjant vartotojų poreikiams kitaip vertinama gamintojo produkcija. Gamintojas, veikiamas vartotojo, tobulina gamybą ir produkciją. Tobulesnė produkcija savo ruožtu skatina vėl naujus vartotojo poreikius. Taip produkcijos kokybė nuolat kinta. Tobulėjant ir gausėjant produkcijai, gamyba darosi vis intensyvesnė, technologiniai procesai sudėtingesni. Kokybės valdymas tampa vienu svarbiausiu ekonomikos veiksniu. Nuo jo priklauso darbo našumas, gamybos ir kapitalinių įdėjimų efektyvumas. Jei iškilusios problemos sprendžiamos pavėluotai, valdymo aparatas pasidaro nepajėgus vykdyti visų kokybės valdymo technologiją.
Įmonių darbo rezultatai parodė, kad tik glaudžiai susiejant visų tarnybų tikslus, uždavinius bei funkcijas ir kompleksiškai valdant jų veiklą galima tikėtis gerų produkcijos kokybės rodiklių.
Kontroliuojant kokybės rodiklius, ne tik įvertinama produkcijos kokybė, bet ir išaiškinami ją lemiantys veiksniai, ieškoma jos gerinimo rezervų.
Kokybė yra objekto savybių visuma, įgalinta jį tenkinti išreikštus ar numatytus poreikius. Nagrinėjant kokybę šiuo požiūriu, daugiau akcentuojama galutinio produkto kokybės lygis, jos išmatavimas, nekokybiškos produkcijos eliminavimas. Šiuo atveju kokybės kontrolė dažnai traktuojama ne kaip integruota - sisteminė, bet kaip izoliuota funkcija.
Kokybės garantavimas suprantamas kaip įmonės filosofija, klientų norai traktuojami kaip pagrindinis uždavinys, o norint juos užtikrinti, siekiama visus procesus ir elementus tobulinti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-05
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis23.74 KB
Autoriusarunas
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes vadyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Kauno kolegija
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą