Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadybos samprata ir raida
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadybos samprata ir raida

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Visuotinės kokybės vadybos raida. Išvados.

Ištrauka

Jungtinės Amerikos Valstijos ir didžioji pramoninio pasaulio dalis jau įžengė į trečiąjį pramonės revoliucijos etapą. Pirmasis etapas prasidėjo garo mašinos sukūrimu, ženklinusiu darbovietės mechanizavimo pradžią. Antrasis – surinkimo linija, įdiegta Henrio Fordo; prasidėjo masinė gamyba. Šiandieną išgyvename trečiąjį etapą, paprastai žinomą kaip kokybės vadybos erą. Pastarajame etape kaip platus vientisas sistemingas metodas apibendrinamos puikios kokybės vadybos idėjos, - tai vadinamoji visuotinės kokybės vadyba.
Svarbiausia visuotinės kokybės vadybos užduotis – optimizuoti sistemą. Paprastai sistema apibrėžiama kaip "reguliavimo priemonė, taikoma procesui, norint užtikrinti efektyvų ir efektingą jo veikimą". Procesas apibrėžiamas kaip "bet kokia veikla ar grupės veiklos rūšys, kurioms naudojami resursai, prie jų pridedama vertė ir vidiniam bei išoriniam vartotojui pateikiamas rezultatas. Procesams vartojami organizacijos ištekliai, kad duotų numatytų rezultatų". Apskritai bendroji firmos sistema susideda iš posistemių. Tai galutinis visuotinės kokybės vadybos siekis – optimizuoti bendrąją sistemą. Tam reikia optimizuoti posistemius ne vien dėl jų pačių, bet dėl visos organizacijos sistemos.
Administravimo moksle, nesvarbu, ar tas administravimas yra viešasis, ar privatusis, esminis dalykas yra efektyvumas. Efektyvumo svarbą viešajame administravime pirmiausiai sąlygoja tai, kad valdžios įstaigos naudoja visuomenės materialinius išteklius todėl klausimai, kaip efektyviai ir racionaliai tie ištekliai yra panaudojami, ypač svarbu ir toje įstaigoje dirbantiems žmonėms, ir visuomenei.
Piliečių, gyventojų, mokesčių mokėtojų interesai reikalauja didinti viešojo sektoriaus institucijų efektyvumą, spartinant veiklos pokyčius, nuolat gerinti kokybinius valstybinės ir vietos valdžios veiklos rodiklius. Todėl vis svarbesniais tampa viešųjų paslaugų tiekėjų, organizatorių ir jų vartotojų santykiai, viešojo sektoriaus organizacinės struktūros, sprendimų rengimo ir įgyvendinimo bei visų rūšių – informacinių, technologinių, finansinių ir žmogiškųjų resursų valdymo pokyčiai. Kaskart daugiau dėmesio viešosios institucijos ima skirti paslaugų struktūros tobulinimui, darbuotojų mokymui ir lavinimui, naujausių planavimo, vadovavimo ir koordinavimo veiklos metodų ir procedūrų įvaldymui. Nepaisant visų šių pastangų, modernių valstybinio viešojo sektoriaus valdymo institucijos ne visada sėkmingai įgyvendina kokybės programas ir projektus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-02
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis18.08 KB
AutoriusRuta
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
FakultetasTechnikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes vadybos samprata ir raida [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2007-02-20 IP: 213.164.98.183
    Kestas sako

    Labai puikus darbas visuotinės kokybės vadybos tema. Rekomenduoju. :)

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą