Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės vadybos sistema
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės vadybos sistema

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Kokybės vadybos sistema ir pagrindiniai etapai. Kokybės kontrolės reikšmės augimas. Statistiniai kokybės valdymo metodai. Procesų kokybės valdymas. Kokybės kontrolės atranka. Kokybės laidavimas. Kokybės kaštų vaidmuo kokybės laidavime. Visuotinės kokybės valdymas. Patikimumo inžinerija. Bedefektė gamyba. Strateginė kokybės vadyba. Kokybės vadybos sertifikavimo sistema. Kas yra ISO? Kas yra ISO 9000?. Ką parodo ISO 9001:2000 sertifikatas? Kam man reikalinga ISO 9001:2000 reikalavimus atitinkanti kokybės vadybos sistema? TickIT ženklas. Kokybės vadyba ekspedicinėse įmonėse.

Ištrauka

Kokybės vadybos sistemos įdiegimas priskiriamas strateginiams organizacijos sprendimams. LST EN ISO 9001:2001 nustato reikalavimus kokybės vadybos sistemoms, kai organizacija siekia įrodyti savo sugebėjimą nuolat tiekti produktą (paslaugą) atitinkantį vartotojo ir atitinkamų reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus; rezultatyviai taikydama šią sistemą, įskaitant jos nuolatinį gerinimą bei vartotojo ir atitinkamų reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų atitikties užtikrinimą; siekia, kad vartotojas būtų kuo daugiau patenkintas.
Įsidiegę kokybės vadybos sistemą, jūs parodote, kad jūsų veikla yra prognozuojama ir įrodote, kad ji gali atitikti kliento reikalavimus. Efektyvi kokybės vadybos sistema padės užtikrinti kliento poreikių tenkinimą. Kokybės vadyba užtikrina organizacijų procedūrų atitiktį kliento reikalavimams. Ji taip pat padeda jums susikurti bendrovės vidinių procesų kontrolę - lengviau juos valdyti, vertinti ir gerinti. Tai pirmasis žingsnis nuolatinio verslo gerinimo link.
Dauguma naujausių kokybės vadybos metodų išsivystė palaipsniui, evoliucijos, o ne stulbinančių perversmų keliu. Kokybės vadybos metodų raidoje galima išskirti keturis etapus: kontrolė ( inspekcija ), statistinis kokybės valdymas, kokybės laidavimas ir strateginė kokybės vadyba, t.y. visuotinės kokybės vadyba. ( Garvin, 1988 ).
XVIII ir XIX amžiuje neegzistavo tokia kokybės vadyba, kaip mes ją suprantame dabar. Manufaktūrinė gamyba rėmėsi aukštos kvalifikacijos meistrais ir mokiniais, kurie dirbo prižiūrimi kvalifikuotų darbininkų. Produktai gaminti mažomis apimtimis, atskiros gaminio dalys viena prie kitos pritaikomos rankomis, baigto gaminio kokybės patikrinimas buvo neformalus. Kokybiškas produktas buvo natūralus, aukštos kvalifikacijos darbuotojų kūrimo, gaminimo ir aptarnavimo procesų rezultatas.
Formalios kokybės kontrolės būtinybė atsirado pramonės revoliucijos metu besiformuojančios masinės gamybos plėtros sąlygomis, kai nebuvo įmanoma atskiro gaminio mazgų ir detalių matmenų pritaikyti rankomis, nes tai būtų buvęs per daug darbo reikalaujantis ir brangus procesas. Gaminių ( ypač mašinų ir įrenginių ) kainos būdavo per didelės, kad būtų galima juos nupirkti. Net aukštos kokybės ginklų nebuvo įmanoma įsigyti primtina kaina.
Šios problemos vertė plėsti vadinamąją amerikietiškąją gamybos sistemą: specializuotų gamybos mašinų naudojimą gaminti atskiroms produkto dalims, iš kurių būtų galima surinkti masiškai gaminamus produktus. Ypač tai buvo svarbu ginklų gamyboje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-04
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis27.45 KB
AutoriusArnoldas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasPalmira Papšienė
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes vadybos sistema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Palmira Papšienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą