(1 puslapis)
"Dzūkų svetainės" analizė anglų kalba. Skaityti daugiau(297 darbai)
(1 puslapis)
"Dzūkų svetainės" analizė anglų kalba. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Kokybės vadybos praktinis darbas. Tema. Tikslas. Vertinamos prekių laikymo sąlygos mėsos gaminių parduotuvėje. Gaminamos produkcijos asortimentas. Oro temperatūra. Oro drėgnumas. Oro sudėtis ir jo apytaka. Šviesa. Prekių išdėstymas. Sanitarijos ir higienos sąlygos. Prekių laikymo režimas. Sanitarijos ir higienos sąlygos. Prietaisai. Saugojimo terminai. Išvados. Skaityti daugiau(3 puslapiai)
Faktoriai lemiantys spaudinių kokybę. Technologija dar negarantuoja geros kokybės. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Įvadas. Šio darbo tikslas - išsiaiškinti kokybės apibrėžimą. Išanalizuoti, kaip jį įvardija skirdingi kokybės vadybos mokslo kūrėjai. Valteris Ševartas. Džosefas Džuranas. Armandas Faigenbaumas. Filipas B. Krosbis. Džeimso Haringtono nuostatos. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Įvadas. Informacija apie prekes. Informacijos pavidalai. Eksploatacinė – palydinčioji informacija. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Prekių ydos (defektai). Ydos yra nevienodo pobūdžio, todėl jos diferencijuojamos. Prekių kokybės gradavimas (laipsniavimas). Prekių kokybės lygmuo. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Genichi Taguchi kokybės gerinimo principai. Taguchi strategija. Organizavimo principai. Taguchi taktika. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Darbo tikslas: įvertinti nurodyto vaisiaus ar daržovės, produkto kokybę, gebėti aprašyti ištirtą produktą, vertinti ar tas produktas tinkamas vartotojui. Priemonės. Darbo eiga. Juslinis metodas. Technologinis parašymas. Sociologinis tyrimas. Makaronų kokybės vertinimas. Darbo tikslas. Priemonės. Darbo eiga. Juslinis metodas. Technologinis aprašymas. Sociologinis tyrimas. Skaityti daugiau(4 puslapiai)
Kaoru Ishikawa. Kas yra priežasčių - pasekmių diagrama? Kada grupė turėtų naudoti Priežasčių-Pasekmių diagramą? Kodėl mes turėtume naudoti Priežasčių-Pasekmių diagramą? Kaip formuoti Priežasčių-Pasekmių diagramą? Kas yra kokybės rateliai? Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Įvadas. Kokybės vadybos kontrolės būdas ir įrankis. Pareto diagrama. Situacijos aprašymas. Atliekamų darbų duomenų registravimo kontrolinis lapelis. Duomenų apžvalga. Pareto diagramos sudarymo lentelė. Pareto diagrama atliekamų darbų defektų rūšims. Gautų rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Teorinė dalis: Paslaugos kokybė. Bendroji vartotojo suvokta paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės aspektai, kuriems pirmumą teikia vartotojas. Pagrindinės kokybės spragos ir jų valdymo galimybės. Paslaugų kokybės matų ir priimtinos kokybės kriterijai. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Prekių kokybės įvertinimo metodai ir būdai. Kokybės įvertinimas. Matavimų būdai. Prekių vidutinis bandomasis pavyzdys (vidutinis bandinys). Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Prekių kokybės įvertinimas, kokybės reikalavimai. Individualūs asmeniniai poreikiai. Produkcijos kokybės reikalavimų nomenklatūra. Ne maisto prekių vartojamųjų savybių kokybes reikalavimai. Prekių kokybės veiksniai. Skatinantys prekių kokybę veiksniai. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Prekių kokybės valdymas. Kokybės vadybos terminai ir apibrėžimai. Kokybės reikalavimai. Kokybės politika. Kokybės planavimas. Kokybės valdymas. Kokybės užtikrinimas. Kokybės sistema. Kokybės vadyba. Kokybės vadovas. Kokybės planas. Specifikacija. Kokybės įvertinimas. Kokybės auditas. Kokybės kontrolė. Savikontrolė. Patikrinimas. Visuotinė kokybės vadyba. Kokybės sistemos. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Įvadas. Klientų aptarnavimas – pagrindinis logistikos tikslas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas. Išvados. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Įžanga. Joseph M. Juran. J. M. Juran trilogijos elementai. Kokybės kainos. Išvados. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Monitoringo ir matavimo prietaisų valdymas. Atitikties įvertinimo sistemos struktūra. Išvados. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Edvardsas Demingas. 14 vadovavimo punktų. Džozefas M. Džuranas. Kokybės sąnaudų teorija. Filipo B. Krosbio kokybės modelis. Armando Faigenbaumo kokybės valdymo modelis. Džeimso Haringtono nuostatos. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Europos kokybės politika. ISO 9001 - 4 standartų skiriamieji požymiai. Išanalizuokite standarte plastikiniai žaislai keliamų reikalavimų struktūrą ir rodiklius. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. Visuotinės kokybės vadybos esmė. Išvada. Skaityti daugiau