Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba
Kokybės vadyba

(297 darbai)

A report about "Dzūkų svetainė""Dzūkų svetainės" analizė anglų kalba. Skaityti daugiau
Prekių saugojimo reikalavimų prisilaikymo konkrečioje įmonėje įvertinimasKokybės vadybos praktinis darbas. Tema. Tikslas. Vertinamos prekių laikymo sąlygos mėsos gaminių parduotuvėje. Gaminamos produkcijos asortimentas. Oro temperatūra. Oro drėgnumas. Oro sudėtis ir jo apytaka. Šviesa. Prekių išdėstymas. Sanitarijos ir higienos sąlygos. Prekių laikymo režimas. Sanitarijos ir higienos sąlygos. Prietaisai. Saugojimo terminai. Išvados. Skaityti daugiau
Kokybės kontrolė spaustuvėje ir reprocentreFaktoriai lemiantys spaudinių kokybę. Technologija dar negarantuoja geros kokybės. Skaityti daugiau
Kokybės vadyba (4)Įvadas. Šio darbo tikslas - išsiaiškinti kokybės apibrėžimą. Išanalizuoti, kaip jį įvardija skirdingi kokybės vadybos mokslo kūrėjai. Valteris Ševartas. Džosefas Džuranas. Armandas Faigenbaumas. Filipas B. Krosbis. Džeimso Haringtono nuostatos. Skaityti daugiau
Prekės eksploataciniai palydintys dokumentaiĮvadas. Informacija apie prekes. Informacijos pavidalai. Eksploatacinė – palydinčioji informacija. Skaityti daugiau
Prekių ydos (defektai)Prekių ydos (defektai). Ydos yra nevienodo pobūdžio, todėl jos diferencijuojamos. Prekių kokybės gradavimas (laipsniavimas). Prekių kokybės lygmuo. Skaityti daugiau
Genichi TaguchiGenichi Taguchi kokybės gerinimo principai. Taguchi strategija. Organizavimo principai. Taguchi taktika. Skaityti daugiau
Produktų kokybės vertinimasDarbo tikslas: įvertinti nurodyto vaisiaus ar daržovės, produkto kokybę, gebėti aprašyti ištirtą produktą, vertinti ar tas produktas tinkamas vartotojui. Priemonės. Darbo eiga. Juslinis metodas. Technologinis parašymas. Sociologinis tyrimas. Makaronų kokybės vertinimas. Darbo tikslas. Priemonės. Darbo eiga. Juslinis metodas. Technologinis aprašymas. Sociologinis tyrimas. Skaityti daugiau
Priežasčių - pasekmių diagrama (Kaoru Ishikawa)Kaoru Ishikawa. Kas yra priežasčių - pasekmių diagrama? Kada grupė turėtų naudoti Priežasčių-Pasekmių diagramą? Kodėl mes turėtume naudoti Priežasčių-Pasekmių diagramą? Kaip formuoti Priežasčių-Pasekmių diagramą? Kas yra kokybės rateliai? Skaityti daugiau
Kokybės vadyba (2)Įvadas. Kokybės vadybos kontrolės būdas ir įrankis. Pareto diagrama. Situacijos aprašymas. Atliekamų darbų duomenų registravimo kontrolinis lapelis. Duomenų apžvalga. Pareto diagramos sudarymo lentelė. Pareto diagrama atliekamų darbų defektų rūšims. Gautų rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Paslaugų kokybė, jos įvertinimo ir valdymo galimybėsTeorinė dalis: Paslaugos kokybė. Bendroji vartotojo suvokta paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės aspektai, kuriems pirmumą teikia vartotojas. Pagrindinės kokybės spragos ir jų valdymo galimybės. Paslaugų kokybės matų ir priimtinos kokybės kriterijai. Skaityti daugiau
Prekių kokybės įvertinimo metodai ir būdaiPrekių kokybės įvertinimo metodai ir būdai. Kokybės įvertinimas. Matavimų būdai. Prekių vidutinis bandomasis pavyzdys (vidutinis bandinys). Skaityti daugiau
Prekių kokybės įvertinimasPrekių kokybės įvertinimas, kokybės reikalavimai. Individualūs asmeniniai poreikiai. Produkcijos kokybės reikalavimų nomenklatūra. Ne maisto prekių vartojamųjų savybių kokybes reikalavimai. Prekių kokybės veiksniai. Skatinantys prekių kokybę veiksniai. Skaityti daugiau
Prekių kokybės valdymasPrekių kokybės valdymas. Kokybės vadybos terminai ir apibrėžimai. Kokybės reikalavimai. Kokybės politika. Kokybės planavimas. Kokybės valdymas. Kokybės užtikrinimas. Kokybės sistema. Kokybės vadyba. Kokybės vadovas. Kokybės planas. Specifikacija. Kokybės įvertinimas. Kokybės auditas. Kokybės kontrolė. Savikontrolė. Patikrinimas. Visuotinė kokybės vadyba. Kokybės sistemos. Skaityti daugiau
Klientų logistinio aptarnavimo vertinimasĮvadas. Klientų aptarnavimas – pagrindinis logistikos tikslas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas. Išvados. Skaityti daugiau
Joseph M. JuranĮžanga. Joseph M. Juran. J. M. Juran trilogijos elementai. Kokybės kainos. Išvados. Skaityti daugiau
Kokybės vadyba (3)Įvadas. Monitoringo ir matavimo prietaisų valdymas. Atitikties įvertinimo sistemos struktūra. Išvados. Skaityti daugiau
Kokybės vadybos istorijaEdvardsas Demingas. 14 vadovavimo punktų. Džozefas M. Džuranas. Kokybės sąnaudų teorija. Filipo B. Krosbio kokybės modelis. Armando Faigenbaumo kokybės valdymo modelis. Džeimso Haringtono nuostatos. Skaityti daugiau
Kokybės vadyba (6)Europos kokybės politika. ISO 9001 - 4 standartų skiriamieji požymiai. Išanalizuokite standarte plastikiniai žaislai keliamų reikalavimų struktūrą ir rodiklius. Skaityti daugiau
Kiek kainuoja kokybė? (2)Įvadas. Visuotinės kokybės vadybos esmė. Išvada. Skaityti daugiau
...