Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba

Kokybės vadyba (297 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai"

    Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų ir paslaugų teikimo savybės, samprata. Kokybės kontrole ir jos samprata. Paslaugų kokybės kontrolės samprata. Užtikrinimas, vartotojai. Kokybės tobulinimas. Kokybės produkcija. Praktinė dalis. Įmonės tiklsai ir jos veiklos aprašymas. Veiklos srautų diagrama. Veiklos modeliai kiekvienam panaudos atvejui. Išvados.
    Kokybės vadyba, kursinis darbas(21 puslapis)
    2009-11-20
  • Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Švaros biuras"

    Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų ir paslaugų teikimo savybės, samprata. Kokybės kontrolė ir jos samprata. Paslaugų kokybės kontrolės samprata, užtikrinimas, vartotojai. Kokybės tobulinimas. Išvados. Analitinė dalis. Kokybės kontrolės politika analizuojamoje įmonėje. Kokybės gerinimo priemonių programa ir taikomi metodai bei jų analizė. Valymo paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu. Priedai (11). Išnašos.
    Kokybės vadyba, kursinis darbas(31 puslapis)
    2007-12-11
  • Kokybės matavimas ir kontrolė

    Įvadas. Kokybės matavimas. Kokybės duomenų rinkimo būdai. Kokybės duomenų pateikimo būdai. Standartai. ISO 9000 kokybės sistemų principai. Kokybės sistemos diegimas 9 išvados. Priedai (1).
    Kokybės vadyba, referatas(17 puslapių)
    2010-04-06
  • Kokybės rodikliai

    Įvadas. Tikslas: Pagaminti kokybišką sijoną, kad jis būtų konkurentabilus rinkoje. Projektinis skyrius. Gaminio aprašymas. Kokybės rodikliai, jų nustatymas ir kontrolė. Gaminio kokybės rodikliai. Gedimai, jų nustatymas, prevencija. Įmonės organizacinė struktūra. Pareigybiniai nuostatai. Proceso elementų aprašymas. Tinklinio grafiko sudarymas "Projektavimui". Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(13 puslapių)
    2010-04-30
  • Kokybės sistemos diegimo ypatumai UAB "Panevėžio Aurida"

    Įvadas. Kokybės vadyba ir ISO 9000 serijos standartai. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Kokybės vadybos sistemos ir ISO standartai. Reikalavimai kokybės vadybos sistemoms ir jų tikslai. ISO 9000 kokybės vadybos sistemų principai. Visuotinės kokybės vadybą sąlygojantys veiksniai. Kokybės matavimas. Kokybės sąnaudos. Kokybės sistemos diegimo ypatumai UAB "Panevėžio Aurida". UAB "Panevėžio Aurida" charakteristika. Kokybės sistemos diegimo prielaidos, priežastys ir etapai įmonėje. Kokybės sąnaudų paskaičiavimas ir analizė. Kokybės vadybos sistemos nauda verslui, klientui, įmonės darbuotojams. Nauda verslui. Nauda klientams. Nauda įmonės darbuotojams. Išvados. Priedai.
    Kokybės vadyba, kursinis darbas(27 puslapiai)
    2005-07-20
  • Kokybės standartai ir jų matavimo būdai

    Įvadas. Įmonės charakteristika. Technologijos. Apyvarta. Investicijos. Rinkos. Kokybė AB "Snaigė". Akivaizdi nauda. Kokybė tapo neatsiejama įmonės veiklos dalis. Ekologija. Išteklių saugojimas. Gaminio projektavimas ir tobulinimas. Tinkamų medžiagų pasirinkimas. Įmonėje taikomų kokybės standartų apibūdinimas. ISO 9001. ISO 14001. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(10 puslapių)
    2007-03-02
  • Kokybės standartai: AB "Snaigė"

    Įvadas. Kokybės standartai. Kokybės standartų šeimos istorijos raida. ISO 9000. Kokybės matavimas. AB "Snaigė" standartai ir kokybės matavimas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės taikomi ISO standartai ir reikalavimai. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(8 puslapiai)
    2007-01-23
  • Kokybės svarba kultūrinėje organizacijoje

    Įvadas. Kokybė kas tai? Kokybės vadyba. Visuotinės kokybės vadybos veikla. Planavimas. Valdymas. Užtikrinimas. Kokybės gerinimas. Kokybės politika organizacijose. Kokybės politiką apimantys elementai. Trumpai apie Zuzi Records. Zuzi Records kokybės politika. Kokybė – ZUZI RECORDS veiklos prioritetas . Kokybės politika. Kokybės politikos tikslai ir uždaviniai. Pagrindiniai kokybės politikos principai. Zuzi Records direktorius Ž. Žvagulio įsipareigojimai. Kokybės sistema. Apibendrinimas.
    Kokybės vadyba, referatas(10 puslapių)
    2011-04-22
  • Kokybės vadyba

    Kokybės samprata, turinys ir reikšmė firmos valdyme ir tarptautinėje prekyboje. Kokybė. Kokybės rodikliai. Tarptautinis ir nacionalinis standartizavimas. Standarizavimo institucijos. Standartų žymenys ir rūšys. Kokybės kilpa. Kokybės atitikties įvertinimas ir sertifikavimas. Atitiktis. Atitikties laidavimas. Tarptautiniai komerciniai matų vienetai. Procesai įmonėje. Planavimo procesas. Įmonės kokybės veiklos įvertinimas. Reikalavimai procesams. Išlaidų kategorijos. Ekonominiai kokybės atitikimo modeliai. Kokybės planavimas. Kokybės politika. Kokybės tikslai. Kokybės apmokymai. Kokybės gerinimas. Gerinimo programų sudarymas. Ryšiai su tiekėjais. Kokybės kultūra.
    Kokybės vadyba, špera(13 puslapių)
    2005-06-10
  • Kokybės vadyba (10)

    Įvadas. Kokybės vadybos sistemos analizė. Procesai. Procesinis požiūris. Kokybės vadybos sistema. Vadovybės atsakomybė. Vadovybės vertinamoji analizė. Matavimas, vertinamoji analizė ir gerinimas. Nacionalinis akreditacijos biuras. Biuro uždaviniai ir funkcijos. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(12 puslapių)
    2006-11-10
  • Kokybės vadyba (11)

    Išanalizuokite, kokiu būdu standartai gali didinti produktų ir paslaugų konkurencingumą vidaus ir užsienio rinkoje. ISO 9001 - 9004 - kokybės modeliai. Normatyviniai techniniai dokumentai.
    Kokybės vadyba, namų darbas(7 puslapiai)
    2007-01-12
  • Kokybės vadyba (12)

    Sertifikavimo objektai, rūšys ir problemos. Standartai. Sertifikavimas. Akreditacijos įstaigos. Akreditavimas. Atitiktis. Sertifikavimo problemos: Pirmoji. Antroji. Trečioji. Ketvirtoji. Penktoji.
    Kokybės vadyba, namų darbas(6 puslapiai)
    2007-02-02
  • Kokybės vadyba (13)

    Įvadas. Kas yra kokybė? Kokybės vadyba. Visuotinės kokybės vadybos apibrėžimas. Pagrindiniai tradicinės vadybos ir VKV principų skirtumai. Visuotinės kokybės vadybos komponentai. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(12 puslapių)
    2007-02-21
  • Kokybės vadyba (14)

    Įvadas. Visuotinė kokybės vadyba. Edvardsas W. Demingas ir jo 14 kokybės vadybos principų. Įmonės kokybės įvertinimas pagal 14 E. Demingo principų. Įmonės charakteristika. Įmonės kokybės įvertinimas. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(13 puslapių)
    2007-03-16
  • Kokybės vadyba (15)

    Kuriai standartu rūšiai priskiriami kokybės vadybos sistemų standartai? Kokybės sistemos diegimas. Nacionalinės kokybės programos struktūra.
    Kokybės vadyba, namų darbas(7 puslapiai)
    2007-04-11
  • Kokybės vadyba (16)

    Kokiais požiūriais vertiname kokybę? Kaip jūs suprantate visuotinės kokybės esmę? Išvardinkite visuotinės kokybės vadybos sudedamąsias dalis. Ar reikia gerinti labai gerai veikiančios įmonės veiklą? Kurie F. Tayloro mokslinės vadybos teiginiai laikytini visuotinės kokybės vadybos užuomazgomis, o kurie neigiamai veikia kokybę? Kuri klasikinės vadybos mokyklos atstovė pagrindė komandinio darbo naudą? Apibūdinkite elgsenos (bihevioristinės) vadybos mokyklos vaidmenį kelyje į visuotinės kokybės vadybą? Išryškinkite moderniausių vadybos koncepcijų (sisteminio požiūrio, situacinio požiūrio, dinamiškų santykių požiūrio) sąsajas su visuotinės kokybės vadyba? Kuo skiriasi organizacijų perprojektavimas nuo visuotinės kokybės vadybos? Kada organizaciniu požiūriu buvo lengviau pasiekti gerą kokybę – pirmykštėje bendruomeninėje santvarkoje ar šiuo metu ? Kokių šiuolaikinių kokybės vadybos metodų randame senovės Kinijoje? Kokiomis aplinkybėmis formavosi visuotinės kokybės vadybos koncepcija? Pateikite pavyzdžių apie teigiamą kokybės vadybos poveikį šalių ekonomikos raidai. Kaip pasikeičia valstybių valdymo institucijų veikla, įgyvendinus visuotinę kokybės vadybą (VKV)? Koks produktų kokybės lygis Europos Sąjungoje (ES), palyginti su kitų žemynų šalimis? Kas yra Europos Sąjungos (ES) kokybės platforma? Kokiomis idėjomis pagrįsta Europos kokybės vizija? Kokiomis aplinkybėmis atsirado tikslios kokybės kontrolės būtinybė? Kuo pasižymi statistiniai kokybės valdymo metodai. Kokie pagrindiniai E. Demingo kokybės vadybos principai. Koks K. Ishikawos indėlis į kokybės vadybos plėtrą. Kurioje produkto gyvavimo ciklo dalyje kokybės vadybos klausimus sprendė G. Taguchi? Koks P. Crosby idėjų ryšys su ekonomika. Kuo svarbios J. Haringtono rekomendacijos. Kokią įtaką kokybės vadyba turės XXI amžiuje? Kokie pagrindiniai kokybės vadybos raidos bruožai XXI amžiuje? Kurios vadovavimo rūšys geriausiai tinka visuotinės kokybės vadyboje. Kokiais būdais vadovai turėtų puoselėti kokybę? Suformuluokite fakulteto, kuriame studijuojate, misiją. Suformuluokite fakulteto, kuriame studijuojate, viziją. Kodėl verslo strateginis planavimas ir strateginis kokybės planavimas privalo būti sinonimai? Kokius žinote organizacijos kokybės strateginių siekių lygmenis? Su kuriuo visuotinės kokybės vadybos kūrėju susijęs Japonijos kokybės apdovanojimas ir kodėl? Kaip organizuojami Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) Malcolm Baldrige Nacionalinio kokybės apdovanojimo konkursai? Kas įteikia apdovanojimus? Kokiais kriterijais pagrįstas Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modelis? Išsiaiškinti organizacijos veiklos tobulinimo mechanizmą, vartojant Europos kokybės vadybos fondo tobulinimo modelį. Kuo skiriasi Demingo prizo, Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) Malcolm Baldrige Nacionalinio kokybės apdovanojimo ir Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modeliai? Kas gali būti organizacijos suinteresuotoji šalis? Paaiškinkite atskirų suinteresuotųjų šalių poreikius ir lūkesčius, adresuotus organizacijai. Apibrėžkite pagrindinius vartotojų tipus, su kuriais susiduria organizacija. Paaiškinkite vartotojų lūkesčių patenkinimo produktais schemą. Kokiu atveju pagal šią schemą vartotojai bus patenkinti, nepatenkinti ir labai patenkinti? Kaip elgtis su nepatenkintais vartotojais? Kokį vaidmenį vaidina vidinių vartotojų patenkinimui vidinių barjerų naikinimas? Kas tie barjerai ir kaip juos panaikinti? Kokią žalą gali padaryti nepatenkinti vartotojai? Kokie yra vartotojų patenkinimo tyrimo metodai? Kaip matuoti vartotojų poreikių patenkinimo lygį atskiroje organizacijoje? Kokius žinote vartotojų patenkinimo tyrimo modelius šalies mastu? Kokios yra svarbiausios produktų kategorijos? Paaiškinkite, kuo vertingas kokybės funkcijos išskleidimo metodas? Iš ko susideda kokybės funkcijos išskleidimo matricų sistema? Kas yra kokybės namas? Kokia vartotojų poreikių ir naudos matricos funkcija? Kokie duomenys pateikiami planavimo matricoje? Kas įvyktų, jeigu produkto kūrimo procese nebūtų techninės koreliacijos matricos? Paaiškinkite santykių matricos svarbą. Kurioje matricoje ir kaip pateikti duomenys parodo, ar kuriamasis produktas bus konkurencingas? Apibūdinkite sistemos dizaino, parametrų dizaino ir tolerancijų dizaino turinį. Kas yra nominali parametro reikšmė ir tolerancijos? Kuo skiriasi tradicinė parametro atitikimo specifikacijoms nuostolio funkcija nuo Taguchi praradimų funkcijos? Kokie Kaizen nuolatinio tobulinimo filosofijos privalumai, palyginti su inovacijomis? Kokie yra Shewharto-Demingo ciklo žingsniai? Kas yra reaktyvinis tobulinimas? Išvardykite reaktyvinio tobulinimo žingsnius. Kurią iš daugelio kokybės problemų reikia išspręsti pirmiausia? Kokia rodiklių rūšis naudojama procesų valdymo atveju? Kokie rodikliai naudojami reaktyvinio tobulinimo atveju? Kokie rodikliai naudojami proaktyvinio tobulinimo metodologijoje? Kokie duomenų rinkimo metodai rekomenduojami proaktyviniame tobulinime? Palyginkite kiekybinių ir kokybinių duomenų privalumus ir trūkumus. Kuo pranašesni Kawakita principai, palyginti su tradiciniais rinkos tyrimo metodais? Kas yra "žuvų akvariumo" principas? Kokia jo esmė? Kas atsirado anksčiau: visuotinės kokybės vadyba ar kokybės kaštų sąvoka? Išvardinkite specialistus, daug prisidėjusius prie kokybės kaštų vertinimo ir apskaitos. Ar dideli kokybės kaštai imant visą kaštų apimtį? Kaip klasifikuojami kokybės kaštai? Paaiškinkite kaštų kategorijos esmę, turinį. Kuriai kaštų kategorijai nereikia gailėti pinigų ir kodėl? Kodėl svarbu kuo anksčiau pašalinti kokybės keblumus? Kodėl dalis kaštų vadinami nematerialiais kaštais? Ar yra svarbūs tokie kokybės kaštai, jeigu jie neturi nei piniginės, nei laiko išraiškos? Kokie svarbiausi kokybės kaštų apskaitos sunkumai? Paminėkite šalis, kurios įgyvendino visuotinę kokybės kaštų apskaitą. Ką reiktų padaryti, kad kokybės kaštų apskaita būtų pripažinta visose organizacijose? Kuo žmogiškieji ištekliai pranašesni už kitas išteklių rūšis? Kas yra organizacijos kultūra? Paaiškinkite organizacijos kokybės kultūros sąvoką. Kokie yra organizacijos kultūros tyrimo metodai? Kaip pakeisti organizacijos kultūrą į kokybės vadybos kultūrą? Kodėl komandinis darbas pranašesnis už individualų? Kuo vertingas organizacijai darbuotojų įgaliojimas? Kaip išspręsti visuotinės kokybės vadyboje komandinio darbo narių psichologinio sutapimo problemą? Ko reikia, kad komandinis darbas būtų gyvybingas? Kokios yra komandinio darbo įgyvendinimo priemonės? Kas trukdo įgyvendinti komandinį darbą? Srauto diagramos vaidmuo sprendžiant kokybės problemas. Paaiškinkite tendencijų diagramos esmę. Kuo kokybės valdymo diagrama skiriasi nuo tendencijų diagramos? Kokias žinote faktų rinkimo problemas? Kokias žinote problemų identifikavimo priemones? Kokia histogramų esmė ir kokiems tikslams jos vartojamos? Kokiomis aplinkybėmis pradėta vartoti Pareto diagrama ir kokiems tikslams ji vartojama kokybės vadyboje? Kokia proto šturmo metodo esmė? Kuo naudinga priežasčių ir pasekmių diagrama? Paaiškinkite jėgų lauko analizės metodą. Paaiškinkite sklaidos diagramos esmę. Į kuriuos veiksnius atsižvelgiama vertinimo balais metode? Pagrįskite vieningo darbų vertinimo metodo ir vieningos atlyginimo už darbą sistemos visuotinės kokybės vadyboje svarbą. Kurią darbo užmokesčio struktūrą rekomenduojama taikyti visuotinės kokybės vadyboje? Kas lemia pastoviąją darbo užmokesčio dalį? Kas lemia kintamosios darbo užmokesčio dalies dydį? Už ką mokamos premijos – vienkartiniai atlyginimai? Kokia yra 5-S esmė ir kur ji sukurta? Paaiškinkite pirmojo principo (seiri) organizacija esmę. Kaip suprantamas 5-S sistemoje principas tvarkingumas (seiton)? Kaip įgyvendinti šį principą? Paaiškinkite valymo principą (seiso). Kaip suprantama standartizacija (seiketsu) 5-S sistemoje? Kaip 5-S sistemoje aiškinamas drausmės (shitsuke) principas? Kokia 5-S sistemos principų taikymo nauda? Kodėl naudinga įgyvendinti 5-S sistemą, nors daugelis šios sistemos elementų naudojami ir įgyvendinus 5-S principų sistemos? Kodėl 5-S principų įgyvendinimas yra pirmasis žingsnis į visuotinės kokybės vadybą? Kokie yra 5-S principų įgyvendinimo etapai? Kokios direktorių valdybos funkcijos įgyvendinant visuotinės kokybės vadybą? Kokios generalinio direktoriaus funkcijos įgyvendinant visuotinės kokybės vadybą? Kaip formuoti procesų integravimo ir gerinimo grupes ir kokios jų funkcijos? Kokie padalinių veiklos gerinimo grupių uždaviniai? Kokia tikslinių grupių paskirtis? Kokiais atvejais paprastai kompanijos patiria nesėkmę įgyvendinant visuotinės kokybės vadybą? Paaiškinkite visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo fazes. Apibūdinkite pagrindines visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo nesėkmės priežastis. Išvardykite 10 sąlygų visuotinės kokybės vadybai įgyvendinti. Kokia asmeninės visuotinės kokybės vadybos esmė? Kokios jos vartojimo sritys? Koks asmeninės visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo nuoseklumas? Kada pasirodė pirmoji ISO 9000 serijos standartų laida ir kas buvo šių standartų pirmtakas? Kas kūrė Lietuvos kokybės vadybos standartus? Kuo skiriasi naujausia kokybės vadybos standartų versija nuo ankstesnės? Kaip standartuose paaiškinamos sąvokos: kokybė, vadybos sistema, kokybės vadyba, kokybės vadybos sistema, rezultatyvumas ir efektyvumas? Kokia yra ISO 9000:2000 kokybės vadybos standartų principų prigimtis? Išvardykite kokybės vadybos sistemų, sukurtų pagal ISO 9000-2000 standartų reikalavimus, principus. Kaip jūs suprantate procesinį požiūrį. Paaiškinkite sisteminį požiūrį į vadybą. Ar naudinga vidinė ūkiskaita organizacijų veiklai tobulinti ir kodėl naudinga ar ne? Kaip išsiaiškinti kas sukelia kokybės problemą darbuotojas ar sistema? Į kokį vadybos modelį yra panaši ISO 9000-2000 standarto struktūra? Kuri standarto ISO 9000-2000 reikalaujama procedūra užtikrina dokumentų kokybę? Kokią prasmę turi įrašų valdymo procedūra? Kokie reikalavimai šiame standarte pateikiami aukščiausio lygio vadovams? Kuo skiriasi santykiai su vartotoju naujame ISO 9000-2000 versijos standarte nuo 1994 metų redakcijos standarto reikalavimų? Kaip apibrėžiami reikalavimai infrastruktūrai? Kokia prasmė šiame standarte teikiama produkto realizavimui? Ką bendro turi "kokybės namo" techninės koreliacijos matrica su standarto reikalavimu planuoti ir valdyti produkto projektavimą? Kaip standartas apibrėžia monitoringo ir matavimo prietaisų valdymą? Kokiais tikslais atliekamas vidinis auditas? Kas turi būti pateikta koregavimo veiksmų procedūroje? Kas pasiekiama prevenciniais veiksmais ir kaip jie turi būti reglamentuoti? Kokių ir kiek standartas reikalauja procedūrų? Kokiu tikslu kuriamos kokybės vadybos sistemos pagal ISO 9001:2000 kokybės vadybos standartų reikalavimus? Kokiu būdu reikia kurti kokybės vadybos sistemas, kad jos būtų pamatas visuotinės kokybės vadybai įgyvendinti? Kas pateikiama kokybės politikoje ir kas ją turi rengti? Kas yra procedūra ir darbo instrukcija? Kas yra kokybės planas ir kokie kiti planai naudojami kokybės vadybos sistemoje? Paaiškinkite specifikacijos sąvoką. Kokiu tikslu daromi kokybės duomenų įrašai? Kokios yra aukščiausiojo lygio vadovo pareigos kuriant kokybės vadybos sistemą? Paaiškinkite projekto vadovo pareigas kuriant kokybės vadybos sistemą ir išryškinkite jam būtinas asmenines savybes, kad projektas vyktų sklandžiai. Kokios gali būti kokybės vadybos sistemų kūrimo strategijos? Išvardykite pagrindinius etapus, kuriais kuriamos kokybės vadybos sistemos. Išryškinkite problemas, su kuriomis susiduriama kuriant kokybės vadybos sistemas. Kaip jūs suprantate integruotas vadybos sistemas? Kokios sistemos integruojamos dažniausiai? Kodėl tikslinga kurti integruotas vadybos sistemas, o ne kiekvieną vadybos sistemą atskirai, pavyzdžiui, kokybės vadybos sistemą, aplinkos apsaugos vadybos sistemą, darbo saugos sistemą ir kt.? Kodėl tikslinga integruoti 5–S principus su ISO 9001:2000 kokybės vadybos standarto reikalavimais? Kas yra sertifikavimas? Kur jis taikomas? Kaip suprantate akreditavimo procedūrą ir kur ji vartojama? Kokia yra sertifikavimo proceso eiga? Ar galima sertifikavimo ženklą klijuoti prie produkto? Kiek laiko galioja išduotas kokybės vadybos sistemos atitiktį standartui patvirtinantis sertifikatas? Kaip dažnai sertifikuota sistema yra tikrinama, ar ji tenkina standarto reikalavimus? Ar leidžiama sertifikuojančios organizacijos specialistams konsultuoti organizaciją audito metu? Paaiškinkite sertifikavimo audito nuoseklumą.
    Kokybės vadyba, špera(22 puslapiai)
    2007-04-23
  • Kokybės vadyba (17)

    Kokybės raida, samprata. Pagrindiniai kokybės vadybos vystymosi etapai. Kokybės vadybos terminai. Standartai. Standartizacijos principai. Lietuvos standartai skirstomi rūšimis. Kokybės rodikliai, prekių ir paslaugų savybės. Verslo praktikoje prekių kokybės rodikliai skirstomi. Atitikties įvertinimas ir sertifikavimas. Sertifikavimo tikslus galima formuluoti. Su sertifikavimu susijusios problemos. Akreditavimas. Sertifikavimo funkcijos. Produktų sertifikavimo tikslai. Lietuvoje atitikties ženklai. Kokybės, aplinkos apsaugos vadybos sistemos, sertifikavimas. Kokybės sistema apima 4 dokumentų lygius. Kokybės dokumentacija. 8 kokybės vadybos principai. Aplinkosaugos vadybos sistemos elementai. Kokybės vadybos sistemų sertifikavimą skatinančios priežastys. Auditas, ženklinimas, pagrindiniai principai. Sertifikavimą sudaro šie auditai. Informacinis aplinkosaugos ženklinimas suteikia. Visuotinės kokybės vadyba. Visuotinės kokybės vadybos koncepciją sudaro daugiau nei 10 principų.
    Kokybės vadyba, špera(6 puslapiai)
    2007-09-20
  • Kokybės vadyba (18)

    Kokybės samprata. Paslaugų ir paslaugų teikimo savybės. Kokybės funkcija organizacijoje. Kokybės vadybos objektas. Juran kokybės trilogija. E. Demingas. A.V. Feigenbaumas. Organizacijos padėties kokybės srityje įvertinimas. Kokybės išlaidų analizė. Kokybės išlaidų modeliai. Ekonominiai kokybės atitikimo modeliai. Padėties rinkoje analizė. Organizacijos kokybės kultūros įvertinimas. Einamosios veiklos, susijusios su kokybe, įvertinimas. Organizacijos įvertinimas šalies ir regiono mastu. Strateginis kokybės planavimas (SKP). Kokybės politika. Kokybės tikslai. Kokybės tikslų formulavimas. Produkto kokybės pranašumo siekimas. Perkamo produkto planavimo seka. Kokybės funkcijos išskleidimo metodas. Naujo produkto kūrimo etapai. Kokybės plėtros programų planavimas. Kliūtys sėkmingai įdiegti strateginę kokybės programą. Kokybės valdymo veiksmų seka. Kokybės valdymo objektai. Kokybės matavimas, palyginimas, vertinimas, koregavimas. Savikontrolė (savivalda). Nuolatinės (chroninės) ir atsitiktinės (sporadinės) kokybės problemos. Kokybės gerinimo paralelinės struktūros (nuolatinių kokybės problemų sprendimas). Projektas po projekto metodas kokybės gerinime. Gerinimo poreikio įrodymas. Projektų nustatymas. Projektinių grupių organizavimas. Sugretinimo metodas. Sugretinimo ciklo modelis. "Benchlearning" sugretinimo modelis. Kokybės teisinis reglamentavimas Europos Sąjungoje. Naujas požiūris į techninį harmonizavimą ir standartus. Naujas požiūris į kliūčių šalinimą prekyboje ir atitikties įvertinimą. Atitiktis naujojo požiūrio direktyvoms. Teisinis kokybės reglamentavimas Lietuvoje. Tarptautiniai kokybės vadybos standartai. Kokybės vadybos sistema. Kokybės vadybos principai. KVS įforminimas dokumentais. Vadovybės atsakomybė. Išteklių valdymas. Produktų realizavimas. Matavimas, analizė, gerinimas. Kokybės audito tipai. Kokybės audito reikšmė. Kokybės audito atlikimo principai. Kokybės audito planavimas ir įgyvendinimas. Kokybės audito procesas. Kokybės audito metodologijos. Į standarto elementus orientuotas auditas. Į struktūrinius padalinius orientuotas auditas. Į veiklas orientuotas auditas. Į procesus orientuotas auditas. Kokybės vadybos principų taikymas atliekant auditą. Organizacijos procesų vertinimo klausimyno sudarymas. Vidaus auditas įvertinantis kokybės išlaidas. Procesinio požiūrio esmė. Proceso aprašymo, vaizdavimo ir analizės algoritmas. Procesų valdymas.
    Kokybės vadyba, konspektas(18 puslapių)
    2007-11-12
  • Kokybės vadyba (19)

    Įvadas. Kokybė ir tarptautinė prekyba. Kokybės reikšmė tarptautinėje prekyboje. Kokybės gerinimas. Kokybė ir inovacijos. Kokybės raidos tendencijos XXI amžiuje. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(13 puslapių)
    2008-04-03
  • Kokybės vadyba (2)

    Įvadas. Kokybės vadybos kontrolės būdas ir įrankis. Pareto diagrama. Situacijos aprašymas. Atliekamų darbų duomenų registravimo kontrolinis lapelis. Duomenų apžvalga. Pareto diagramos sudarymo lentelė. Pareto diagrama atliekamų darbų defektų rūšims. Gautų rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai.
    Kokybės vadyba, namų darbas(5 puslapiai)
    2005-11-17
Puslapyje rodyti po