Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba
Kokybės vadyba

(297 darbai)

DurysDurų tipų, modelių palyginimas, kainų analizė. Skydinės vidinės durys, Skydinės vidinės durys, Faneruotos vidinės durys, Dažytos vidinės durys, Dažytos, skydinės lauko durys, Įsprūdinės medžio masyvo vidinės durys, Plieninės ("šarvuotos") durys. Skaityti daugiau
Naujų darbuotojų adaptacijos sistemos N organizacijoje tyrimasNaujų darbuotojų adaptacijos sistema, naujų darbuotojų adaptacijos sistema kolektyve, personalo adaptacijos sistemos kriterijai, bandomasis laikotarpis, profesionali orientacija ir socialinė adaptacija kolektyve, profesionali darbuotojų adaptacija organizacijoje, specializuota profesionalaus apmokymo ir adaptacijos programa, profesinės orientacijos ir adaptacijos patirtis užsienio šalyse, darbuotojo adaptacija: atsitiktinumas ar paruošta programa, personalo adaptacijos sistemos problemų sprendimas, tipinės naujo darbuotojo įtraukimo į įmonę klaidos, darbuotojo adaptacijos sistemos lygio profesionalioje aplinkoje įvertinimas, adaptacijos sistemos vertinimo bei darbuotojo vystymo sisteminis priėjimas, organizacija, kurioje atliktas tyrimas, tiriamieji, profesinė adaptacija. Socialinė adaptacija. Skaityti daugiau
ISO 9000 serijos standartaiKokybės apibrėžtis ir kokybės standartų kūrimas. ISO 9000 kokybės sistemos privalumai verslui. Naujosios ir senosios standartų serijos skirtumai. ISO 9000:2000 standartų turinio ir diegimo ypatumai. Sertifikavimas ir jo etapai. Pasaulinės kokybės vadybos raidos tendencijos XXI amžiuje. Išvados. Skaityti daugiau
ISO 9000 standartų taikymasISO šeima. ISO standartai Lietuvoje. Lietuvos standartizacijos departamento teisių perėmimas. ISO 9000 diegimo procesas įmonėje. Kokybės vadybos sistemų nelygiavertiškumas. ISO 9000 serijos standartų ir visuotinės. kokybės vadybos santykio problema. Kritika dėl neatitikimo šiandieniniam nesusipratimui apie kokybės vadybą. Kritika dėl organizacinės kultūros ignoravimo. Išvados. Skaityti daugiau
Atlyginimo už darbą organizavimo ypatybėsDarbo apmokėjimo organizavimas. Priemokos ir papildomas užmokestis. Tradicinės darbo užmokesčio formos. Laikinė darbo užmokesčio forma. Vienetinė darbo užmokesčio forma. Darbo užmokesčio lygiai. Veiksniai, lemiantys darbo apmokėjimo lygį. Išoriniai veiksniai. Vidiniai veiksniai. Darbo užmokesčio tikslai. Išvados. Skaityti daugiau
Organizacijų kokybės komponentai ir jų poveikis veiklos rezultatyvumui. Organizacijų valdymas pagal rezultatyvumo kriterijusValdymas. Organizacijų kokybės komponentai ir jų poveikis veiklos rezultatyvumui: 3 esminės nuostatos, 5 pagrindiniai principai, 10 vadybos priemonių. Kompleksinis požiūris į rezultatyvumo problemas. Valdymas pagal rezultatyvumo kriterijus. Komunikacijos ir vadovų vaidmuo užtikrinant rezultatyvumą. Skaityti daugiau
Kokybės vadybaKokybės samprata, turinys ir reikšmė firmos valdyme ir tarptautinėje prekyboje. Kokybė. Kokybės rodikliai. Tarptautinis ir nacionalinis standartizavimas. Standarizavimo institucijos. Standartų žymenys ir rūšys. Kokybės kilpa. Kokybės atitikties įvertinimas ir sertifikavimas. Atitiktis. Atitikties laidavimas. Tarptautiniai komerciniai matų vienetai. Procesai įmonėje. Planavimo procesas. Įmonės kokybės veiklos įvertinimas. Reikalavimai procesams. Išlaidų kategorijos. Ekonominiai kokybės atitikimo modeliai. Kokybės planavimas. Kokybės politika. Kokybės tikslai. Kokybės apmokymai. Kokybės gerinimas. Gerinimo programų sudarymas. Ryšiai su tiekėjais. Kokybės kultūra. Skaityti daugiau
Kokybės sistemos diegimo ypatumai UAB "Panevėžio Aurida"Įvadas. Kokybės vadyba ir ISO 9000 serijos standartai. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Kokybės vadybos sistemos ir ISO standartai. Reikalavimai kokybės vadybos sistemoms ir jų tikslai. ISO 9000 kokybės vadybos sistemų principai. Visuotinės kokybės vadybą sąlygojantys veiksniai. Kokybės matavimas. Kokybės sąnaudos. Kokybės sistemos diegimo ypatumai UAB "Panevėžio Aurida". UAB "Panevėžio Aurida" charakteristika. Kokybės sistemos diegimo prielaidos, priežastys ir etapai įmonėje. Kokybės sąnaudų paskaičiavimas ir analizė. Kokybės vadybos sistemos nauda verslui, klientui, įmonės darbuotojams. Nauda verslui. Nauda klientams. Nauda įmonės darbuotojams. Išvados. Priedai. Skaityti daugiau
Visuotinės kokybės vadyba. Atitikties įvertinimo sistemosVisuotinės kokybės vadybos esmė. Visuotinės kokybės vadybos komponentai. Pagrindinės visuotinės kokybės vadybos nuostatos. Atitikties įvertinimo sistemos struktūra, svarbiausi tikslai. Atitikties įvertinimo įstatymas. Atitikties įvertinimo sistemos dalyviai. Nacionalinis akreditacijos biuras. Produktų sertifikavimo įstaigos. Kokybės sistemų sertifikavimo įstaigos. Fizinių asmenų sertifikavimo įstaigos. Atitikties įvertinimo sistemos tikslas. Skaityti daugiau
Produkto kokybės ir kokybės sistemų sertifikavimasĮvadas. Visuotinės kokybės vadyba (TQM). Teisinis reglamentavimas. Pagrindinės įstatymo nuostatos. Sertifikavimo tikslai. Kokybės sistemų sertifikavimas. Produktų sertifikavimas. ISO 9000 ir ISO 14000 sistemų sertifikavimas. ISO 9000 serija. Kokybės sistemų svarba. Kokybės sistemų kūrimo tikslai ir jų esmė. Kokybės sistemų kūrimo ir įgyvendinimo nuoseklumas. ISO 14000 serija. Atitiktis neapibūdina paties produkto. Serijos ISO 9000 ir TQM standartų palyginimas. Išvados. Skaityti daugiau
Brangakmeniai ir jų kokybėSpalvotųjų akmenų klasifikacija. Makroskopiškai nustatomos savybės. Paprastais instrumentais nustatomos savybės. Juvelyrinių akmenų diagnostikos metodai. Istoriniai duomenys ir akmenų simbolika. Juvelyrinių akmenų aprašymai. Deimantas. Topazas. Opalas. Cirkonas. Smaragdas. Rubinas. Aleksandritas. Ametistas. Sintetiniai juvelyrinių akmenų diagnostikos metodai. Darbas iliustruotas paveikslėliais. Skaityti daugiau
Kokybiško produkto kūrimas siekiant organizacijos konkurencingumoSantrauka. Įvadas. Visuotinės kokybės ekonomika teorinis aspektas. Kokybiško produkto kūrimas siekiant organizacijos konkurencingumo. Konkurencingo gaminio kūrimas panaudojant kokybės funkcijos išskleidimą. Kokybė ir konkurencija praktiniu aspektu. Išvados. Literatūros sąrašas (13). Priedai. Skaityti daugiau
Visuotinės kokybės vadybaĮvadas. Kokybės reikšmė įmonei. Kokybės įvertinimas ir įteisinimas. Kodėl reikia siekti kokybės standartų? Kaip pasiekti kokybę? Išvados. Skaityti daugiau
Lyderystės raiškos sąsajos su organizacijos veiklos kokybeDarbo tikslas, remiantis mokslinės literatūros analize bei apklausos, kurią atlikome anketų pagalba, rezultatais, nustatyti lyderystės raiškos sąsają su organizacijos veiklos kokybe. Mūsų tiriamas objektas – lyderystės raiškos sąsajos su pasirinktų organizacijų veiklos kokybe. Lyderystės samprata ir esmė. Lyderystės sąvoka. Lyderystės reikšmė vadovavimo procese. Įvairūs požiūriai į lyderiavimo fenomeną. Būdingųjų bruožų požiūris į lyderiavimą. Bihevioristinis požiūris į lyderiavimą. Atsitiktinumų požiūris į lyderiavimą. Šiuolaikiniai požiūriai į lyderiavimo fenomeną. Veiklos kokybės samprata ir esmė. Vadovo lyderystės raiškos vaidmuo, gerinant organizacijos veiklos kokybę. Vadovo vaidmuo gerinant organizacijos veiklos kokybę. Išvados. Skaityti daugiau
Organizacijos blogos kokybės priežasčių analizė: papildomos laiko, darbo, materialiosios sąnaudos ar naudaBlogos kokybės priežasčių analizė. Kokybės kaina. Prastos kokybės kaina. Kokybės užtikrinimo išlaidos. Gedimų prevencijos išlaidos. Gaminių kokybės įvertinimo išlaidos. Neatitikimo išlaidos. Kokybės išlaidų optimizavimas. Kokybės vadyba. Darbuotojų suinteresuotumas kokybe. Kokybės vadybos standartai. Išvados. Skaityti daugiau
Kokybės vadyba (2)Įvadas. Kokybės vadybos kontrolės būdas ir įrankis. Pareto diagrama. Situacijos aprašymas. Atliekamų darbų duomenų registravimo kontrolinis lapelis. Duomenų apžvalga. Pareto diagramos sudarymo lentelė. Pareto diagrama atliekamų darbų defektų rūšims. Gautų rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Įmonės veiklos įvertinimas, remiantis Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modeliu: UAB "Arstat"Tyrimo objektu pasirinktas Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modelis ir jo pritaikymas, įvertinant UAB "Arstat" veiklą. Tyrimo tikslas - UAB "Arstat" veiklos įvertinimas, remiantis Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modeliu. Bendras įmonės veiklos aprašymas. Akcinis kapitalas. Įmonės darbuotojai. Įmonės produkcija. Įmonės konkurentai. Technologinis procesas. Vertinimo proceso aprašymas. Kriterijų ir kriterijų dalių apibūdinimas. Vadovų veikla. Vadovų veiksmai asmeniniu pavyzdžiu propaguojant ir įgyvendinant tobulumą. Vadovų veiksmai, kuriant valdymo sistemas ir skatinant įmonės valdymo sistemų tobulinimą. Vadovų veiksmai bendraujant su klientais, tiekėjais ir kitomis įmonėmis, profesinėmis, visuomeninėmis bei kitomis organizacijomis. Vadovų veiksmai remiant ir pripažįstant organizacijos žmones. Politika ir strategija. Tinkamos ir išsamios informacijos apie suinteresuotųjų organizacijos veikla grupių poreikius ir lūkesčius panaudojimas, rengiant politiką ir strategiją. Tinkamos ir išsamios informacijos iš veiklos pasiekimų matavimo, tyrimų, mokymosi ir kūrybinės veiklos panaudojimas, rengiant politiką ir strategiją. Politikos ir strategijos parengimas, peržiūrėjimas ir atnaujinimas. Politikos ir strategijos skleidimas pagrindinių procesų struktūroje. Žmonės. Partnerystės ir ištekliai. Procesai. Klientų rezultatai. Žmonių rezultatai. Visuomenės rezultatai. Pagrindiniai veiklos rezultatai. Kriterijų, kriterijų dalių ir bendras įmonės įvertinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Visuotinės kokybės vadybos principų taikymas Šakių rajono savivaldybėjeĮvadas. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Visuotinės kokybės vadybos poreikis viešajame sektoriuje. Kokybės vadyba privačiame ir viešajame sektoriuose. Visuotinės kokybės vadybos principų taikymas viešajame sektoriuje. Visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimas tobulinant viešojo sektoriaus veiklą. Visuotinės kokybės raidos tendencijos XXI amžiuje. Vadovų tipai kokybės vadyboje. Visuotinės kokybės vadybos principų taikymas Šakių rajono savivaldybės administracijoje. Visuotinės kokybės vadybos tobulinimo galimybės Šakių rajono savivaldybėje. Išvados ir pasiūlymai. Priedai. Grafikai. Skaityti daugiau
ISO 9001 ir ISO 9004 kokybės užtikrinimo modelis, normatyviniai techniniai dokumentaiStandartas. Kas yra ISO? ISO 9000:2000 kokybės vadybos šeimos standartai. ISO 9000:2000 šeimos standartų sudėtis. ISO 9000:2000 Kokybės vadybos sistemos. ISO 9001:2000 Kokybės vadybos sistemos. Reikalavimai. ISO 9004:2000 Kokybės vadybos sistemos. Veiklos gerinimas. Rekomendacijos. Ką parodo ISO 9001:2000 sertifikatas? Kam man reikalinga ISO 9001:2000 reikalavimus atitinkanti kokybės vadybos sistema? Kaip vyksta ISO 9001:2000 standarto diegimas ir sertifikavimas? Kam reikalingi konsultantai? ISO 9004:2000. ISO 9001 ryšys su ISO 9004. Taikymo sritis. Kokybės vadybos principų taikymas. Sertifikavimas. Skaityti daugiau
Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastisĮmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis. Santrauka. Summary. Įvadas. Literatūros analizė. Teoriniai sprendimai. Tyrimai ir jų rezultatai. Tyrimo eiga. Vartotojų duomenų apibendrinimas ir įvertinimas. Darbuotojų duomenų apibendrinimas ir įvertinimas. Tyrimo rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Priedai. Darbas iliustruotas grafikais ir lentelėmis. Skaityti daugiau
...