Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba

Kokybės vadyba (297 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • E. Demingo pasiūlytų 14 vadybos punktų svarba įgyvendinant visuotinę kokybės vadybą organizacijoje

    Įvadas. Visuotinės kokybės vadyba. Kokybės revoliucija Japonijoje- Edvardsas Demingas. Keturiolika Demingo punktų. E.Demingo pasiūlytų punktų svarba įgyvendinant visuotinę kokybės vadybą organizacijoje. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(13 puslapių)
    2006-12-03
  • Europos kokybės vadyba švietimo institucijose

    Įvadas. Kokybės vadyba švietime. Visuotinės kokybės vadyba. Kokybės vadyba su ISO 9000. Europos kokybės vadybos fondo sistema. Europos kokybės vadyba. Pagrindinės kokybės vadybos problemos. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(12 puslapių)
    2006-12-04
  • Europos kokybės vadybos fondas

    PowerPoint pristatymas. Europos kokybės vadybos fondas (EKVF). Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modelis. Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modelis. Orientacija į klientą. Orientavimasis į rezultatus. Darbuotojų įtraukimas. Procesinis požiūris. Personalo lavinimas ir įtraukimas. Nuolatinis mokymasis, inovacijos ir tobulėjimas. Partnerystės vystymas. Visuomeniniai rezultatai.
    Kokybės vadyba, pristatymas(14 skaidrių)
    2010-01-14
  • Europos saugos ir produkto kokybės ženklai, žymėjimas ant pakuotės ir prekių

    PowerPoint pristatymas. Problema. Tikslas. Uždaviniai. Objektas. Tyrimo metodai. "Naujo požiūrio" direktyvos. Europos Sąjungos (ES) produktų saugos ženklas CE. CE ženklas yra privalomas ir turi būti pažymėtas ant bet kurio gaminio, prieš jį pateikiant į rinką ar panaudojant. CE ženklu ženklinami gaminiai. Asmenys, atsakingi už žymėjimą CE ženklu. Europos Sąjungos (ES) gaminių kokybės ženklas Key Mark. Išvados.
    Kokybės vadyba, pristatymas(22 skaidrės)
    2008-03-26
  • Europos Standartizacijos Komiteto veikla

    Įvadas. Europos standartizacijos istorija ir reglamentavimo struktūra. Europos standartizacijos komitetas. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(7 puslapiai)
    2007-03-15
  • Europos verslo tobulumo modelis ir pasauliniai vertinimo kriterijai vadybos srityje

    Įvadas. Nacionalinio kokybės prizo eiga. Nacionalinio kokybės prizo konkurso tikslai. Nacionalinio kokybes prizo konkurso prizo analizė. 2006 metų Nacionalinio kokybes prizo įteikimas. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(12 puslapių)
    2006-12-14
  • Evaluation of total quality management core concepts in JSC "X"

    Darbas anglų kalba. Kertės kiekybės valdymo koncepcijos įvertinimas UAB "X". The primary mission of the firm. The organisational design of the firm. Production of the firm. The customer focus. Leadership. Continuous improvement. Strategic quality planning. Design the quality and defect prevention. Participation of people and the partnership. Fact-based management.
    Kokybės vadyba, rašinys(7 puslapiai)
    2006-10-25
  • Gamybos kokybės kontrolės organizavimas

    Įvadas. Kas yra kokybė? Kokybės vadybos veikla. Kokybės sistemų svarba. Kas yra visuotinė kokybė? Kas yra visuotinės kokybės vadyba? Vadovams keliami reikalavimai kokybės tikslams pasiekti. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(13 puslapių)
    2006-11-15
  • Gamybos kokybės kontrolės organizavimas (2)

    PowerPoint pristatymas. Tikslai. Uždaviniai. Kokybės kontrolė. Yra 5 pagrindiniai požiūriai į kokybę. Kokybės vadybos veikla. Kokybės sistemų svarba. Visuotinė kokybė. Visuotinės kokybės vadyba. Visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo etapai. Vadovams keliami reikalavimai kokybės tikslams pasiekti. Vadovai kokybę puoselėja šiais būdais. Išvados.
    Kokybės vadyba, pristatymas(11 skaidrių)
    2006-11-15
  • Gaunamų ir parduodamų prekių kokybės analizė: prekybos centrai "T–market" ir "Pigiau grybo"

    Prekybos centrų "T-market" ir "Pigiau grybo" gaunamų ir parduodamų prekių kokybės analizė. Įvadas. Kokybės sąvoka, kokybės reikalavimai, jų grupavimas. Prekių kokybės veiksniai. Tiesiogiai kokybę veikiantys veiksniai. Skatinantys prekių kokybę veiksniai. Prekių kokybės pakitimų priežastys. Prekių tara ir įpakavimo medžiagos (pakuotė). Prekių ir pakuotės ženklinimas. Prekių ženklinimo sąvokos, bendrieji reikalavimai. Prekių laikymas. Prekių parengimas rinkai. Prekių kokybės įvertinimo būdai ir metodai. Geros higienos praktikos reikalavimai. Prekybos centro "T-market" charakteristika. Gaunamų prekių priėmimas ir nesaugių maisto prekių pašalinimo iš rinkos tvarka prekybos centre "T-market". Dėl lipdukų "dėmesio pigiau" ir "pigiau" naudojimo. RVASVT sistemos aprašymas. RVASVT sistemos taikymas "T–market" ir "Pigiau grybo". RVASVT priežiūros programos. Produktų kokybės tikrinimai "T-market". Prekių tinkamumo vartoti ir terminų tikrinimo tvarka "T–market". Prekybos centro "Pigiau grybo" įmonės charakteristika. Gaunamų prekių priėmimas, laikymas ir kokybės tikrinimai "Pigiau grybo". Kokybės kontrolė ir tyrimo būdai. Anketa. Anketos rezultatai, aprašymas. Išvados ir pasiūlymai. Anotacija. Annotation. Priedai (10).
    Kokybės vadyba, diplominis darbas(71 puslapis)
    2006-11-29
  • Genichi Taguchi

    Genichi Taguchi kokybės gerinimo principai. Taguchi strategija. Organizavimo principai. Taguchi taktika.
    Kokybės vadyba, namų darbas(4 puslapiai)
    2006-11-10
  • Geriamojo vandens kokybės gerinimas: UAB "Akmenės vandenys"

    Įvadas. Teoriniai tyrimo pagrindai. Lietuvos vandens ūkio apžvalga. Lietuvos vandens išteklių bruožai. Vandens tiekimo funkcijos. Investiciniai poreikiai ir finansavimo šaltiniai. Vanduo žmonėms. Vandens kokybės apžvalga. Geriamojo vandens kokybė. Gruntinio vandens kokybė. UAB "Akmenės vandenys" situacijos analizė. Įmonės charakteristika. Įmonės istorija. Įmonės modelis, struktūra. Įmonės pagrindiniai rodikliai. Išoriniai veiksniai. Vidiniai veiksniai. Veiklos analizė. Verslo aprašymas. Įmonės gamybinė veikla. Vandens tiekimas. Prisijungimų prie vandentiekio skaičius. Bendras vandens suvartojimas. Vandentiekio infrastruktūra. Vandentiekio tinklai. Siurblinės, vandenvietės ir vandens gerinimo įrenginiai. Įrenginių išplėtimas ir pakeitimas. Vandens gerinimas ir tiekimas. Vandentiekio projektavimo principai. Pajamų šaltiniai. Rinkos aprašymas. Finansinis planas. SWOT analizė. Įmonės tikslai. UAB "Akmenės vandenys" vizija. Išvados. Pasiūlymai.
    Kokybės vadyba, diplominis darbas(43 puslapiai)
    2008-02-17
  • Gyvenimo kokybės sudedamosios dalys ir jų vertinimo ypatumai

    Gyvenimo kokybės sąvoka. Kriterijai - objektyvūs, subjektyvūs. Gyvenimo kokybės modelis. Gyvenimo kokybės indeksas, jo apskaičiavimas. Antrojo Europos gyvenimo kokybės tyrimo apžvalga.
    Kokybės vadyba, namų darbas(6 puslapiai)
    2009-06-08
  • Grupinis darbas ir jo taikymo būtinumas

    Įvadas. Grupės ir jų reikšmė. Formalios grupės. Neformalios grupės. Grupių kūrimas. Darbo grupių tipai. Darbuotojų įtraukiamosios grupės. Savivaldės darbo grupės. Kokybės būreliai. Darbo grupių mokymas. Grupių nesėkmės priežastys. Savo užduočių neatlikimas. Asmeninės ir politinės problemos (konfliktai). Įsitraukimo stoka. Grupinis protinis darbas. Grupinio darbo svarba. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(11 puslapių)
    2008-01-14
  • Harmoningos plėtros ir visuotinės kokybės vadybos koncepcijos

    Harmoningosios plėtros koncepcija. Harmoningosios plėtros koncepcijos esmė. Verslo chartija harmoningai plėtrai. Chartijos tikslai. Chartijoje išdėstyti harmoningosios plėtros principai. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Visuotinės kokybės vadybos raida. Kokybė gamyboje požiūris. Visuotinės kokybės vadybos sudedamosios dalys. Tradicinės ir visuotinės kokybės vadybos nuostatų palyginimas. Mitai apie kokybę.
    Kokybės vadyba, konspektas(7 puslapiai)
    2007-11-13
  • Įmonės asortimento kitimas, struktūra ir veiksniai

    Įvadas. Prekybos įmonės asortimento politika teoriniais aspektais. Prekių asortimento struktūra ir jį lemiantys veiksniai. Prekių asortimento politikos aspektai. Asortimento kontrolė ir vertinimas. Parduotuvės "Senasis miestas" asortimento tyrimas. Įmonės asortimento struktūra. Įmonės asortimento atitikimas vietai. Asortimento kontrolė. Prekių asortimento spragos. Prekių asortimento formavimas. Prekių pardavimo prognozės. Išvados ir siūlymai.
    Kokybės vadyba, referatas(10 puslapių)
    2007-03-27
  • Įmonės kokybės vadyba: UAB "Tuvlita"

    Įvadas. UAB "Tuvlita" veiklos sritys. Kelių transporto priemonių valstybinė apžiūra. Techninė ekspertizė, vertinimas. Konsultavimas: darbuotojų sauga ir sveikata, elektrosauga, priešgaisrinė ir civilinė sauga, mokymai. UAB "Tuvlita" kokybės vadyba ir narystė. UAB "Tuvlita" paslaugų kokybė. Teigiamos pusės. Neigiami aspektai. Paslaugų kokybės tobulinimas. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(7 puslapiai)
    2008-02-22
  • Įmonės komandinio darbo organizavimas siekiant gerinti kokybę: AB "Lietuvos Telekomas"

    Santrauka. Įvadas. Organizacijos komandinio darbo organizavimas siekiant gerinti kokybę. Organizacijos teorinė raida. Visuotinės kokybės vadybos koncepcija. Komandos samprata. Komandos kūrimas. Komandinio darbo organizavimas. Komandos funkcionavimo ciklo etapai. Komandos vidinė sandara. Komandinio darbo sąlygos. Teoriniai sprendimai. Visuotinės kokybės įgyvendinimo organizavimas. Tyrimo metodų parinkimas. Komandinio darbo būklės nustatymas. Komandos narių funkcijos. Komandinio darbo rezultatų sprendimų priėmimas. Tyrimai ir jų rezultatai. Tyrimo tikslas ir uždaviniai. AB "Lietuvos telekomas" pristatymas. Tyrimo aprašymas. Tyrimo rezultatai. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).
    Kokybės vadyba, kursinis darbas(27 puslapiai)
    2007-04-13
  • Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis

    Įmonės paslaugos kokybės įvertinimas, nurodant blogos kokybės priežastis. Santrauka. Summary. Įvadas. Literatūros analizė. Teoriniai sprendimai. Tyrimai ir jų rezultatai. Tyrimo eiga. Vartotojų duomenų apibendrinimas ir įvertinimas. Darbuotojų duomenų apibendrinimas ir įvertinimas. Tyrimo rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Priedai. Darbas iliustruotas grafikais ir lentelėmis.
    Kokybės vadyba, kursinis darbas(20 puslapių)
    2005-11-28
  • Įmonės teikiamų paslaugų kokybė Šiaulių kolegijos studentų vertinimu: AB "Šiaulių bankas"

    Akcinės bendrovės "Šiaulių bankas" teikiamų paslaugų kokybė Šiaulių kolegijos studentų vertinimu. Lentelės, iliustracijos ir diagramos. Įvadas. Paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės matavimas. Paslaugų kokybės veiksniai ir vertinimo kriterijai. Paslaugų kokybės modeliai. Paslaugų kokybės valdymas. Tyrimo instrumentarijaus charakteristika. Akcinės bendrovės "Šiaulių bankas" paslaugų kokybės tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Rekomendacijos.
    Kokybės vadyba, kursinis darbas(17 puslapių)
    2006-11-20
Puslapyje rodyti po